Přestupný rok

Přečtěte si o tématu Přestupný rok. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Přestupný rok, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Přestupný rok.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
Co je mechanismus z Antikythéry | Zdroj:  Peulle, CC BY-SA 4.0

Co je mechanismus z Antikythéry

Ondřej Králík|2

ArcheologieHistorie
Computer 2/13: velký test inkoustových multifunkcí

Computer 2/13: velký test inkoustových multifunkcí

Podlehli jste kouzlu tabletů? Nechte si poradit, které technologie chtít a které ne. Že dáváte přednost klasickému PC? Nevadí, doporučíme vám nejvýhodnější komponenty.

Časopis Computer

Sestavy na únor: odměna za pololetní vysvědčení

Sestavy na únor: odměna za pololetní vysvědčení

Rušná vánoční sezóna je definitivně pryč a  výhodné komponenty, které nebyly k sehnání, jsou konečně na skladech.

Jan Stach|51

PHP - 3. díl – tvoříme první skripty

PHP - 3. díl – tvoříme první skripty

V tomto díle seriálu o PHP vytvoříme první sice jednoduché, ale skutečné, skripty.

Miloslav Ponkrác|50

Tipy a triky v Delphi, díl 50. - Rekapitulace

Tipy a triky v Delphi, díl 50. - Rekapitulace

Dnešní díl bude poněkud netradiční, protože se trochu ohlédneme zpátky a uděláme si malý přehled toho, o čem jsme si až doposud povídali. Ano, je tomu již skoro přesně na den rok, co vyšel první díl našeho seriálu a tak je na čase udělat malou rekapitulaci. Přehledný obsah celého seriálu, tedy seznam všech tipů, bude náplní dnešního jubilejního dílu.

Jan Šindelář|5

Snadnější data s AimDate

Snadnější data s AimDate

Po přečtení jednoho dílu z výuky JavaScriptu, konkrétně „Výuka JavaScriptu – 8.“ jsem se rozhodl zveřejnit svůj volně dostupný objekt pracující vhodněji s datem. Na rozdíl od objektu Date má snazší použitelnost, správně počítá s přestupnými roky a nemate uživatele požadavky na parametry.

Miroslav Sommer|6

Tipy a triky v Delphi, díl 21.

Tipy a triky v Delphi, díl 21.

Dnes si ukážeme několik vizuálních vylepšení aplikací jako například efektní vypisování textu, změny barevných schémat či zalamování řádek u tlačítek, a také si ukážeme několik výpočtů s časem.

Jan Šindelář|5

Umíme to s Delphi, 27. díl – programovat DLL knihovny může úplně každý, dokončení

Umíme to s Delphi, 27. díl – programovat DLL knihovny může úplně každý, dokončení

Před týdnem jsme začali téma dynamicky linkovaných knihoven (DLL). Položili jsme nezbytný teoretický základ a vytyčili si praktické cíle: vytvoření aplikace demonstrující výhody DLL knihoven. Z tohoto cíle jsme také splnili první krok – vytvořili jsme prázdnou knihovnu. Dnes pokračujeme.

Václav Kadlec|7