» Poradna » Windows (a jiné OS)

Zpřístupnění listů MS Excel

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 75.0.3770.142

Zdravím všechny Mám následující problém: v sešitu pro MS EXCEL (máme 2016) je několik listů. Já bych potřebovala, aby listy byly přístupné v závislosti na zadání hesla. Tzn. že by každý list měl své heslo, po otevření sešitu a vyplnění hesla by byl list přístupný, viditelný a čitelný pouze onen list, ale již žádný jiný v onom sešitu. Jde mi o to, aby se lidem přidělila hesla a oni si otevřeli sešit, zadali heslo a viděli pouze svůj list a nic jiného.Jde toto vůbec nějakým způsobem realizovat?Děkuji předem za všechny rady.P.S.1: Prosím, jakýkoli návod mi popište jako pro ÚPLNÉHO ZAČÁTEČNÍKA. Našla jsem tu už jeden takový návod, ale nebyla jsem schopna ho zrealizovat (ve Visual Basicu mi to házelo červenou chybu a nebyla jsem schopna se z ní jakkoli dostat). Děkuji moc.P.S.2.: Je něco takového možné ve i ve formátech odt a google sheets?

Odpovědi na otázku

avatar
 | Linux Firefox 68.0

pokud by ti lidi měli Google účet, tak na tabulkách Google bych prostě vytvořil separátní sešity a ty jim nasdílel. A pro sebe si to prostě "napojil" do nějakého souhrnného sešitu, který by prostě zobrazoval listy z těch zmíněných sešitů pohromadě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět


Určitě si přečtěte



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu