Zdravím všechny
Mám následující problém: v sešitu pro MS EXCEL (máme 2016) je několik listů. Já bych potřebovala, aby listy byly přístupné v závislosti na zadání hesla. Tzn. že by každý list měl své heslo, po otevření sešitu a vyplnění hesla by byl list přístupný, viditelný a čitelný pouze onen list, ale již žádný jiný v onom sešitu. Jde mi o to, aby se lidem přidělila hesla a oni si otevřeli sešit, zadali heslo a viděli pouze svůj list a nic jiného.
Jde toto vůbec nějakým způsobem realizovat?
Děkuji předem za všechny rady.
P.S.1: Prosím, jakýkoli návod mi popište jako pro ÚPLNÉHO ZAČÁTEČNÍKA. Našla jsem tu už jeden takový návod, ale nebyla jsem schopna ho zrealizovat (ve Visual Basicu mi to házelo červenou chybu a nebyla jsem schopna se z ní jakkoli dostat). Děkuji moc.
P.S.2.: Je něco takového možné ve i ve formátech odt a google sheets?