😐Dobrý den. Poslední dobou se při startu NTB objevuje vpravo dole zpráva "Nepovedlo se připojit ke službě Windows, že se systém nemohl připojit ke službě klient zásad skupiny." Nevím co to znamená a jak se toho zbavit. Je možné, že se to stalo mojí vinou. Děkuji za radu. B.NTB ASUS X751L, W 8.1
Nabouranej profil.A nebo se pocitac nemuze pripojit do domeny.
ten notebook si zasluzi SSDcko a win10..
😐 Na starém NTB ASUS F7E jsem si nechal nainstalovat SSD a dost programů přestalo fungovat. A to od IT technika, který má svoji provozovnu. Vaše odpověď ovšem neřeší můj problém. B.
Že má provozovnu, vůbec nic neznamená 😁
IT technik asi neni ten správný IT technik .........
Bol to IT kutil....😀
goldn ček hende ... 😀
ako vies, ze neriesi, ked si to este nevyskusal? Pravdepodobne mas pokazeny windows, je kludne mozne, ze len dane konto. Kedze tam ale mas win8 a HDD, najlogickejsie riesenie je prechod na SSD a win10
..co ma este vyhodu v tom, ze nemusis riesit zalohu dat, iba ich po uspesnej instalacii skopirujes na to SSD. A ak by bola instalacia neuspesna = problem pretrval, tak ten book vyhodis a kupis novy.
Jestli mu "systém hnil" už před klonováním, technika bych z toho přímo nevinil. Požadavek splnil (přechod na SSD), zbytek je věcí zákazníka. Kdyby měl OS v pořádku, mohl reklamovat. Jeho "argument" je čistý alibismus. P.S. možná mu nabídnul i čistou instalaci, ale to by stálo další peníze (ví jen tazatel).
tak napr. my mame klonovanie a cistu instalaciu za rovnaku cenu...
O.K. To by se ale musel "pochlubit", co a jak řešil/požadoval a na čem se domluvili. Jak jsem psal, u ASUS F7E mohl reklamovat. Poslední drivery z WEBu (Vista + XP) Jestli dostal novější OS čistou instalací, bodejť by mu všechno fungovalo. (oživovač "mrtvol") Co "vyváděl" s ASUS X751L neuvedl.
😐Jen pro Vaši informaci. U starého F7E jsem na technikovi požadoval výměnu disku za SSD. Pochopitelně to byla služba zaplacená. Pokud byla chyba v klonování tak za to nemohu. Zjistil jsem pouze, že některé programy nefungují. Jinak tento NTB nyní chodí jako hodinky, nemohu si na nic stěžovat i přes jeho stáří /14 let/. Pochopitelně u NTB X751L musím být obezřetný a hledat opravdu někoho kdo tomu opravdu rozumí a nový SSD mi nainstaluje. Tolik k Vašemu vyjádření. B.
Pokud byl OS na původním HDD v pořádku, tak jsi to měl reklamovat. Díky za doplňující info. Kdybys byl ze ZL (okolí), tak bych ti čistou instalaci na X751L provedl. Nemám problém.
😉 Škoda, jsem z KV. B.
Evidentně zmršená instalace nebo kolonování při výměně SSD za HDD. Mám na 4 starých ntb vyměnený HDD za SSD bez problémú. Občas se stane, že se nepodaří kolonování, potom je čistá instalace jistota.
To si děláte legraci, že změnou HDD -> SSD se poškodí programy, vám to nevadí a ještě hájíte toho "machra" ...
Celkem jistě tady nikdo toho "machra" nehájí. Faktem ovšem je, že se občas kolonování nepovede. Teda pokud to někdo nedělá správně. Potom se múže stát, že to ani nenabootuje.
napsat 3x "kolonování" to už nevypadá jako překlep ...
Ty brďo, až teď jsem si to všiml. Tak to se povedlo.
A čudujete sa... dostal 3x po sebe kolonoskopiu.... niekto sa mu 3x pozeral do zadnej dierky....😉😀😀😀
Jestliže připouštíš, že: "Je možné, že se to stalo mojí vinou", tak co čekáš za odpověď? Když ses "hrabal" v oprávnění/zásadách, budeš si muset vzpomenout co a kde (nikdo zde kromě tebe, u toho nebyl), nebo čistá instalace OS. Jednoduché.
😐Rozhodně jsem nedělal nic vědomě, v oprávněních jsem se NEHRABAL! Jsem pouze běžný uživatel samouk a také vím, že "Když se to umí, je to sranda". Pro informaci všech, kteří mi chtěli slušnou radou pomoci uvádím, že jsem využil obnovení systému a je vše OK. Děkuji. B.
Tak ted uz aspon vite, ze chyba nebyla v klonovani.
😉 Problém v klonování se týkal NTB F7E, starého. U X751L byl problém jiného rázu.B.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.