Já tu nechuť k opakování reklamace docela chápu - lze totiž očekávat restrikce, až šikanu, ze strany prodejce či servisu.
Onehdá jsem reklamoval zdroj, který po zastrčení sítové šňůry okamžitě vyhodil jističe v celém bytě. Nebylo to přitom žádné ořezávátko made in Eurocase, byl to Seasonic Focus Gold.
Reklamace byla zamítnuta, protože se (prý) závada neprojevila. Neboli se se pokusili ošidit hloupého a neznalého zákazníka. Já jsem však odmítl zdroj převzít a požadoval jsem aby ho zapojili na 230 V. Protože jsem byl neústupný (a naštvaný), tak mně vyhověli. Po 10 minutách od zapojení se začala rozsvěcovat první světla a nabíhat počítače. Potom reklamaci uznali.
Já jsem měl štěstí - mohl jsem závadu demonstrovat za podmínek, které nepřipouštěly pochyby. Tazatel asi to štěstí mít nebude, to zpomalení se bude i odborníkovi těžko dokazovat tak, aby to bylo uznáno.