S tím počítám, že ten displej mi nevezmou, ale zkusím to.
Minimálně to budu chtít poslat na kontrolu, zda je chyba v softwaru nebo se opravdu něco poškodilo zároveň s prasknutým sklem.
Jo a to sklo nevypadá, že by bylo nějak ohnuté. Samozřejmě nemám mikrometrovou vodováhu, ale snad tak malé ohnutí by nezničilo 1/3 displeje.
Do softwaru jsem určitě nijak nezasáhl, protože mobil se mi ani nepodařilo připojit do počítače tak, aby jej to načetl (ovladače). Pokud mi to nebudou chtít vzít, tak se pokusím jednat přímo se zástupcem pobočky. A pokud už budou dělat tak zle, tak by asi nebylo špatné si mobil na místě nafotit, ne? Co jsem slyšel z vyprávění, tak některé "nechtěné" reklamace se řeší tak, že se třískne s telefonem a na základě vnějšího poškození se jedná o chybu majitele.
Jen si tak nyní uvědomuji, že možná tam původní ROM nebude. Mobil se aktualizoval (bez vnějšího zásahu a bez jakéhokoliv externího programu) na Android 5.0. Sám mobil to přítelkyni nabídl, že je dostupná aktualizace a ona to potvrdila. Může to způsobit problémy?