Na reklamaci baterie jsem měl 6 měsíců. Telefon jsem reklamoval celý (včetně veškerého příslušenství, protože bez toho mi to nechtěli vzít) a po týdnu mi zavolali, že ho tam mám. Baterie prý byla takhle opotřebená používáním, takže reklamaci neznali a dali mi radu, ať koupím druhou. Koupil jsem si druhou baterii. Problém se vyřešil na další 2 měsíce a dělá to samé. Neměl jsem nervy se tam s nima jít dohadovat.
Od viditelného pnutí až po prasknutí displeje to trvalo 1 den. Jako pardon, že nemůžu jet 30km jen tak, aby mě poslali pryč, že reklamaci neuznali. Toto jsem řešil s nimi přes podporu. Bylo mi sděleno, že se jedná o mnou zaviněnou škodu.
Žádnou neoriginální ROM jsem neinstaloval. Telefon jsem prostě restartoval do továrního nastavení v nastavení androidu. Zkoušel jsem, jestli by nešel nahrát systém až potom, co mobil byl úplná cihla bez známky života. I tak jsem se k ničemu nedopracoval, protože neinstaluje ovladače do počítače, což je úplný základ.