» Poradna » Zpět na dotaz

RE: Zničený telefon - vrácení peněz

Jan  |  4. 10. 2015 9:03:59  |  Odpovědí: 2

Na reklamaci baterie jsem měl 6 měsíců. Telefon jsem reklamoval celý (včetně veškerého příslušenství, protože bez toho mi to nechtěli vzít) a po týdnu mi zavolali, že ho tam mám. Baterie prý byla takhle opotřebená používáním, takže reklamaci neznali a dali mi radu, ať koupím druhou. Koupil jsem si druhou baterii. Problém se vyřešil na další 2 měsíce a dělá to samé. Neměl jsem nervy se tam s nima jít dohadovat. Od viditelného pnutí až po prasknutí displeje to trvalo 1 den. Jako pardon, že nemůžu jet 30km jen tak, aby mě poslali pryč, že reklamaci neuznali. Toto jsem řešil s nimi přes podporu. Bylo mi sděleno, že se jedná o mnou zaviněnou škodu. Žádnou neoriginální ROM jsem neinstaloval. Telefon jsem prostě restartoval do továrního nastavení v nastavení androidu. Zkoušel jsem, jestli by nešel nahrát systém až potom, co mobil byl úplná cihla bez známky života. I tak jsem se k ničemu nedopracoval, protože neinstaluje ovladače do počítače, což je úplný základ.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.