» Poradna » Web a internet

Zkušenost s obchodem ,,Mobil se zárukou''

 |   |  Microsoft Windows 7 IE 11.0

Ahoj, plánuji si kupovat telefon. Podle cen a recenzí nejlépe vychází obchod ,,Mobil se zárukou''. (http://www.mobilsezarukou.cz/)Na Heuréce má povětšině kladné hodnocení. Rozdíl mezi cenou tady a v obchodech jako CZC, Alza atd je 7 tisíc. Proto jdu za nižší cenou. Má s tímto obchodem nějakou zkušenost. Měl bych jít do nákupu právě zde?Díky za odpovědi.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 56.0.2924.87

Klasika pochybnej šedej obchod. Kup bude v pohodě, ale v případě reklamací tě pošlou do háje nebo ti budou tvrdit, že telefon poslali do německa, překročí 30 dnů reklamace a vrátí ti ho v horším stavu, než si ho tam dal. Klasická pohádka. Když už šedivku, tak Max-shop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 IE 11.0

Osobní zkušenost ne, ale vzpomněl jsem si na: http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-o...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Neni už ten název divné, záruka je snad samozřejmost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Chrome 56.0.2924.87
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 56.0.2924.87

Takže se tomuto obchodu vyhnout.Těch pár ušetřených kaček nestojí za to trápení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 59.0.3071.115

Vlastní zkušenost s touhle firmou: nejdriv jsem zjistil, ze se vubec nejedna o ceskou distribuci, ale nejakou Tureckou (Turkcell), telefon jsem mel akorat doma na stole nebo v kancelari na stole, nebyl nikdy ani v koupelne, natoz aby se na nej neco vylilo apod. Lezel na stole zamknuty, prisla na nej zprava, za minutu jsem k nemu prisel, ze si ji prectu, a mobil vypnuty a nesel zapnout. Pristroj nesel v zadnem servisnim stredisku reklamovat, protoze to vubec nemelo ce delat na ceskem trhu. V reklamaci si ho nechali uplne presne 30 dni, ani o den vic nebo min. Poslali nejakou fotku mailem, ze se jedna o oxidaci. Co s nim celych 30 dni delali nebo v cem ho maceli uz se nikdy nedozvim. Jedine, co mi bude satisfakci je jenom to, ze pomuzu alespon nekomu jinemu se take nenapalit. Treba budete mit vetsi stesti, ze nebudete muset reklamovat, ale pokud reklamovat budete, tak jsem si jisty, ze dopadnete uplne stejne. Holt chybama se clovek uci. Josef, Praha 5, Smíchov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 63.0.3239.132

Vlastní zkušenost s obchodem je velmi "nedobrá". Nový telefon jsme po 3 dnech posílali do reklamace. K tomu obchodník požaduje reklamační protokol, kde je malým písmem dopsáno, že podpisem stvrzujete prodloužení reklamační lhůty na dvojnásobek. Komunikace zákaznického centra nulová, chování arogantní a jednání neprůhledné. Nedoporučuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 61.0

Mám velice špatné zkušebnosti s onlineobchodem poprvé v životě horor.Radil bych ruce pryč pkud nechcete přijít o peníze. Zboží je neoriginální a nebo je složené ze starých častí je velice poruchové a domluva s obchodem velice spatná.Peníze vratili až po tom co bylo předáno na právníka. Jedná se o jednu firmu s 50.000 Kč kapitálem firma ma vice ruzných webových stránek tak pozor na to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 73.0.3683.75

Dobrý den,před cca 2 roky jsem si v tomto internetovém obchodě koupila mobilní telefon Sony Xperia Z1. Zboží tenkrát přišlo celkem rychle a bylo v pořádku. Takže pokud už dál s obchodem nebudete nic řešit, tak je to super.Jenže já musela řešit bohužel 3 reklamace telefonu během 1,5 roku, což mi přišlo tedy dost. Na to, že musíte fungovat, jak v práci, tak v osobním životě, tak na ten telefon by měl být aspoň trochu spoleh. První reklamace byla už po půl roce (telefon začal při různých činnostech vydávat vrzavé zvuky, sekal se a trvalo, než telefon začal reagovat na stisk tlačítka apod.). Druhá reklamace byla podána asi týden po obdržení opraveného telefonu, kdy se pro změnu přestal nabíjet. Tyto dvě reklamace mi byly uznány. Třetí reklamace byla tak nějak po roce - kombinace předchozích vad navíc s tím, že foťák byl občas nefunkční a nereagoval, nebo se celý telefon restartoval. Tato 3. reklamace mi už uznána nebyla – že prý na telefonu neshledali žádné vady a bez opravy mi ho posílají zpět, tak jsem ho vybalila a nešel mi zapnout! Opravdu jediné, na co jsem se tedy v tu chvíli zmohla, bylo, že jsem napsala email na obchod, kde jsem vyjádřila své nespokojení a kolik už mě to stálo peněz a času, ten telefon pořád posílat tam a zpět, nehledě na to, že ten telefon prostě běžně potřebuji, tak nevím, proč bych si nějaké vady vymýšlela – navíc 2x byla reklamace uznána.Takže nyní po měsíci - kdy jsem to už vydýchala, jsem se rozhodla napsat tuto recenzi. Telefon jsem zahodila a koupila si jiný v kamenném obchodě, kde budou případně při reklamaci vstřícnější. Opravdu mi dohady na této úrovni nestojí za to, kdyby šlo o nějakou dražší věc, tak bych to asi řešila ještě jinak. Komunikace s obchodem je velmi špatná a jak mají napsáno „vtipně“ v názvu – Mobil se zárukou, tak je to směšné a chování obchodu k zákazníkům ohledně řešení problémů je katastrofální. Takže už nikdy více!Tento Ukázat celý příspěvek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 73.0

Nikdy víc bych v tomto obchodě nenakoupila!!! Zakoupila jsem mobil, který byl hned od začátku vadný (baterie vydržela 4 hodiny a nešlo ukládat na SD kartu). Vrátila jsem ho, po dvou dnech používání (teda spíš nepoužívaní, protože byl pořád vybitý nebo na nabíječce), ve 14 denní lhůtě a odstoupila od kupní smlouvy. Prodejce odmítá vrátit celou částku, protože jsem údajně poškrábala displej (nepoškrabatelné Gorilla Glass 5), což je blbost, protože na displeji byla od první chvíle fólie a telefon jsem si před odesláním nafotila, právě abych měla důkaz, že byl v naprostém pořádku. Prodejce mi tedy z částky 4750,- odečetl téměř 1400,- na nový displej. Vlastní obchodní podmínky, nedodržují a snaží je otočit proti zákazníkovi. Předala jsem případ na ČOI. Obchod v žádném případě neporučuji nikomu!!! Jestli nechcete přijít o peníze a o nervy, tak nakupte jinde!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 84.0.4147.135

Tak,tak.!!!!!!!!!!Jsou to podvodníci!Přesně,tohle se stalo i mi!!!!!!Koupil jsem si mobilní telefon,doma jsem zjistil,že nejde ukládat na paměťovou kartu,tak jsem to reklamoval.Reklamaci zamítli,že telefon je bez vady!Kontrolu prováděl servis C.P.A.CZECH s.r.o. s vyjádřením,telefon je bez vady a odpovídá parametrům výrobce!Asi jsou mezi sebou domluveni!V zákonné lhůtě 14 dní jsem proto chtěl odstoupit od kupní smlouvy, ale naúčtovali mi snížení kupní ceny o -1 390Kč,za nějaké vymyšlené vrypy,které nejsou,aby mne od toho odradili!!!!!!!Jenom se divím,že tento obchod ještě pořád funguje a nejsou v kriminále?!!!!!!!!!Nyní jsem podal stížnost na ČOI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 79.0.3945.88

Chci se zde podělit o nepříjemnou zkušenost s toutu společností. Dne 20.10.2019 jsem si v internetové prodejně Mobilsezarukou.cz zakoupila mobilní telefon, který jsem převzala 22.10.2019. Dne 5.11. 2019 však přestal bezdůvodně fungovat display, na zem nespadl, poletý tekutinou také nebyl. Jelikož to bylo po 14 dnech, nemohla jsem již jednoduše odstoupit od smlouvy a mobil jsem tak odeslala k reklamaci. Reklamaci obchod přijal se stavem při příjmu: Displej - bez folie, Rám tel. - oděrky kolem nabíjení, škrábanec na levé straně rámu, Zadní kryt - lehce ušpiněné kolem z.fotoap a následným zamítnutím reklamace z důvodu: Záruční oprava zamítnuta servisem z důvodu mechanického poškození přístroje (amoled displej popraskany). Vráceno zpět bez opravy a bez nároku na záruční opravu.S tímto odůvodněním zásadně nesouhlasím, jelikož ani při převzetí zboží reklamace ze strany obchodu nebylo viditelné jakékoliv poškrábání displaye a mobil přijali s výše zmíněným stavem který byl doložen i fotodokumentací, na které není viditelné žádné poškození, ani ty sebemenší oděrky a škrábance.Není dle mého možné, aby po 14 dnech přestal bezdůvodně fungovat display u mobilu, v hodnotě 7750 Kč.Obrátila jsem se proto na advokáta, který zaslal společnosti dopis, ale stále nedošlo k žádné odpovědi. To, že se společnost ani neozve je dle mého naprosto neprofesionální a neslušné. Uvidíme, zda ještě dojde k nějaké odpovědi a podle toho budeme postupovat dále.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 84.0.4147.135

Skutečné hodnocení si přečteš na Zboží,cz.Samé špatné zkušenosti s tímto obchodem a velmi podobný scénář,vymýšlení se poškození zboží,neuznání reklamace,atd.!!!!!!!Jenom se divím,že je ještě nezrušili+nepozavírali?!!!!!!!!!!!!!Neuznávání reklamací,"jako na běžícím páse",servisní středisko C.P.A.CZECH je asi s něma domluveno,vymýšlení si opotřebování zboží,aby vysokou cenou snížili kupní cenu a zákazníka tak odradili od odstoupení od kupní smlouvy,lživé vyjádření servisního střediska C.P.A.CZECH s.r.o.,že zboží je v pořádku,přestože je vadné atd.Já,jsem na ně podal stížnost na ČOI a pokud se neuznaná reklamace tady nevyřeší,tak je dám k soudu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.193

Postoupili ste někam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Kladné hodnocení