Tady (a nejen tady) jde o naprosto jednoduchou věc. Prohlížení tohohle (a jemu podobných) weby jsou zdarma. Nic tě to nestojí. Jenomže ti lidé to nemůžou dělat zadarmo, musí z něčeho žít. A tak člověk vymyslel reklamu. Slaboduché spoty, obrázky, slogany, které mají stejně slaboduché jedince nasměrovat správnýmn směrem a za ty prostě tyhle redakce inkasují peníze. Pak je ještě druhý způsob, jak se uživit "novinařinou", a sice dělat ji tak, aby měla nějakou cenu a lidé byli ochotní ji kupovat. To tady samozřejmě nepadá v úvahu a podle toho to taky vypadá. Prostá pravda, prosté konstatování faktu. A místo toho, když už se prokoušeš vším tím brakem, hledajíce alespoň náznak nějaké solidní IT novinařiny, tak tě ještě šéfred. dorazí cancama o tom jak jemu a nikomu z redakce reklamy nevadí a proto je to správně Či-li si to shrňme. V moři reklam se semntam objeví článek, co nevypadá úplně jako he žo opsal gymnazista z Novinek.cz, pak tady máme žvanírnu, to je úplný bordel a anarchie (a hlavní důvod návštěvnosti, dle netmonitoru, co si budeme povídat, tak proč by to kdo korigoval když tio sype) a jinak bída s nouzí. Kam chceš odsud utíkat? Kde by sis nějak výrazně pomohl? Nikam. Ony totiž všechny takto zaměřené weby fungují stejně. Byly postaveny na zakázku, nahrnuli tam lidi, aby něco "tvořili" a spustili reklamu; vymalováno, toť vše o co jde.