LCD TESLA: SMUTNÝ PŘÍBĚH
Všechny zdravím,
protože jsem před koupí LCD Televizoru hledal různé zkušenosti majitelů abych si podle toho sám vybral,rozhodl jsem se napsat tento nepříliš krátký příspěvek a tak se omlouvám,ale koho to zajímá tak si ho rád přečte a koho ne, tak prosím, aby se tím vůbec nezatěžoval a tento článek přeskočil.
Myslím si že internet je na toto výborná věc ,kde píší majitelé různých televizorů a tudíž si člověk může udělat o přístroji svůj názor aniž by byl ovlivněn reklamní masírkou televizních firem. Sám jsem zažil tento smutný příběh a tak se chci o něj s Vámi podělit aby jste někdo neudělal podobnou chybu jako já.
Po přečtení této diskuse na zive.cz a testu na svettv.cz jsem se rozhodl dne 11.2.2007 koupit televizor Tesla 32LCD70WDG HD, kde ho majitelé dost chválili, vybavení a cena byla dost lákavá.Nicméně po prvotním nadšení po šesti týdnech (30.3.07) se na obraze začali dělat modré zelené a šedivé mapy,na které se prostě nedalo dívat.Tak jsem mapy vyfotil,a tv reklamoval v 80 km vzdáleném Makru kde jsem ji koupil a čekal 1měsíc a 18dní, pak si tv opět vyzvedl.Ale nervalo dlouho a závada se opakovala.Tentokrát jsem si řekl budeš chytřejší a opět posílen radami z nějaké diskuse že to bude rychlejší odvezl Teslu přímo do servisu.Opět jel 80 km,protože nejbližší servis byl právě v tom samém městě jako zmíněné makro.Jenže oprava trvala stejnou dobu přesně 1 měsíc a 20 dní.Tentokrát jsem se díval na TV celé „!!!3 měsíce a 4 dny!!!“ (to je co říct) ale závada, opět stejná se zas opakovala. Ještě ke všemu jednoho dne vypla úplně a už nešla nahodit.Tenkrát prohlásila moje 9 letá dcera: “tatí vypadá to,že naše tesla dnes vydechla naposled“. Vyrazil jsem po třetí! Tentokrát jsem jel do Makra a žádal hned peníze,protože to byla třetí stejná závada a tak mám ze zákona právo odstoupit od smlouvy.Vím to protože mezi tím jsem psal do právnické poradny a žádal o radu, jak mám postupovat. Napsali mi,že jestli servis vymyslí nějakou habaďuru a řekne třeba… že jsem si závadu zavinil sám jediná možnost je SOUD.Ale jako jednotlivec,suďte se s makrem,že? Utopie.V Makru mi řekli,že závadu samozřejmě musí posoudit servis a pak se uvidí.Tentokrát naše slavná Tesla putovala nejdříve do toho samého servisu, pak do centrálního servisu v Liberci a odtamtud ještě na posouzení k výrobci.Už po 14 dnech mi bylo oznámeno,že je neopravitelná a že pošlou dobropis do makra.Obden jsem volal,provolal spousty peněz, ale dobropis nikde.Nechápu jak může být pro někoho problém napsat papír a odeslat mailem,faxem…. Když koupíte přístroj za 25 tisíc korun a nemáte peníze ani přístroj, nejste zrovna poslanec, a ještě s vámi nikdo nechce komunikovat a připadáte si jak kdyby jste je otravoval,tak je to docela dost blbej pocit. Počkal jsem na 31.den od reklamace a dne 9.11.07.jsem od rána telefonoval do všech servisů a do Makra a byl tak otravný až jsem si večer mohl konečně zajít do Makra pro peníze. Chtěl jsem zabít tele, sezvat sousedy a chlastat do němoty.Ale pak, při vzpomínkách na to,co všechno jsem musel podstoupit, s toho nějak sešlo.
Naštěstí pro mne to vše dopadlo dobře, ale pro spoustu jiných lidí kteří koupí takový podobný křáp by nemuselo.Proto píšu tento příběh a chci vyzvat lidi jako já,kteří se pídí před koupí čehokoli, po všelijakých debatách na internetu aby vybrali dobře,aby si uvědomily,že ta cena není vše,je lepší si připlatit a koupit značkovou věc a nebo holt počkat až bude vše levnější. Kdybych měl spočítat kolik mi všechny ty cesty a telefonáty stály peněz a hlavně nervů a strachu,že nebudu mít nic ani peníze ani Tv, tak bych se asi nedopočítal.Já už ted vím že kupovat křápy opravdu nemá smysl, a taková zkušenost opravdu není zadarmo.
Tímto vám chci říct:“neudělejte stejnou chybu“.
Reakce nečekám,jen jsem chtěl aby to bylo někde na internetu,myslím si,že když má někdo podobný příběh tak se sním moc nechlubí a to je špatně! Měli bychom se spojit a každý kdo bude mít podobný problém,s jakoukoli věcí by to měl vždy napsat na internet,abychom si my ostatní dali pozor!
Díky a ještě jednou se omlouvám, ale kratší to napsat neumím.
Ukázat celý příspěvek