» Poradna » Ostatní

Zdražení zboží po objednání

 |   |  Microsoft Windows Vista Chrome 22.0.1229.96

Ahoj. Na jednom E-obchodě (fttg-shop.cz) jsem si objednal Notebook. Zboží bylo skladem. Tudíž jsem objednal. Přišel my potvrzovací mail. Nasledující pracovní den my oznámili, že zboží budou odesílat. Další pracovní den my oznámily, že zboží není skladem a že ho musí naskladnit. Ale cena se zvýší o 2500 kč. Takže mě zajímá jestli se proti tomu lze bránit když to zboží zdražili po objednání. Pochopil bych, že ho zdraží po objednání. Ale nechápu proč ho zdražují když v době objednání bylo skladem za původní cenu a již jsme se o odeslání domluvili. Tak jak nemohou mít zboží skladem když ho měli posílat? Vůbec to nechápu a mám pocit, že se na mě chtějí jen obohatit.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

avatar
 | Microsoft Windows 7 Firefox 16.0

Nelze, uvažuje se cena při objednávce! Na novou nemusíš přistoupit a tedy neplatíš žádné odškodné, tedy 7 - 10%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 16.0

Pokud vím, tak při nákupu přes internet může zboží nepřevzít, nebo dokonce poslat zpět (myslím do 10 dnů) bez udání důvodu i když z jejich strany proběhlo všechno korektně. To bych se divil že by si mohli něco nárokovat navíc v případě že dodatečně zvýší cenu. Takže rada, pokud to nechce koupit za větší peníze tak to prostě nekupovat a ničeho bych se nebál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Firefox 16.0

udelej na ne stejny podraz jako oni udelali tobe. Objednej zdrazeny NTB na dobirku, tu neprevezmi. pokud s tim budou mit problem nikde neni tvuj podpis a objednavka bez podpisu neni pravne zavazna. stejne tak neni pravne zavazne jejich potvzeni e-mailem. pouze si dej pozor aby jsi nerekl neco zpetne vymahatelneho pokud ti budou volat a overovat tvou objednavku telefonicky(hovor mohou pro vyssi kvalitu budoucich sluzeb nahravat). pokud se nekdo chova slusne ke me, chovam se k memu take slusne. jak se do lesa vola, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows Vista Chrome 22.0.1229.94

Mějte spíš o to, že zboží bylo již několik dní objednané. A už my i volali, že zboží budou odesílat. A najednou před dodáním my pošlou Mail, že cena bude vyšší. To je přece úplná blbost. Musí přece existovat nějaká páka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Firefox 16.0

Problem je, ze zadna paka neni. Logika je jedna vec a zakony jina. Pravne zavazny je jen papir s podpisem. Kup zbozi jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 IE 9.0

Paka je = zakon. Podle nej muzete kvuli zmene ceny objednavku zrusit. Prodejci zase zakon umoznuje cenu zmenit. Jinak to, kdyz se nad tim zamyslite, proste udelat nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 16.0

Tohle je normální postup chudých živnostníků (ale né jen jich), objednávám si zboží přes internet často a setkat se s takovým přístupem není nic neobvyklého, no a aspoň vidíš co je to zač. Kolikrát mi nějakej debžo telefonoval a blil hovadiny jen aby to mohl draze prodat. To je realita, v podstatě nevím čemu se divíš, kupuj jen u větších firem, tam ty ceny jsou aktuelnější, ikdyž -+ .. Zdražují až když si to objednáš, on nebo oni to nemají a začnou to shánět až po té Tvé objednávce, a zjistí že zboží podražilo o např.5% a tak zvýší cenu o 30% pro Tebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 7 Chrome 22.0.1229.96

Platí cena při objednávce pokud tě jí původně potvrdili. Takže na novou cenu nemusíš přistoupit a můžeš objednávku zrušit.. A jinak bych doporučoval prověřený e-shopy. Ceny jsou možná o trochu vyšší, ale přístup maj naprosto profi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows XP Firefox 16.0

pokud vím, tak potvrzením objednávky uzavřeš kupní smlouvu a platí samozřejmě podmínky uvedené v objednávce. Nevím jak je to u firem - tam se navýšení snad do 10% dá akceptovat, ale u fyzických osob samozřejmě platí cena uvedená v objednávce, kterou jsi potvrdil.Takže podle mne prodejce nemůže jednostranně navýšit cenu zboží. Pročetl bych si jejich obchodní podmínky, jestli tam něco nemají - to by pak bylo asi blbý. Nicméně takhle jednající prodejce na mne nepůsobí seriózně, takže bych zvážil zrušení objednávky - jestliže tys to objednal za starou nižší cenu, tak to prostě nepřevzít.Kdyby dělali problémy, tak bych se obrátil na SOS - Sdružení pro Ochranu Spotřebitele, nebo tak nějak. Případně není od věci se zmínit o ČOI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 16.0

Co vím tak žádné navýšení ceny bez souhlasu není možné za prodej skladového zboží, u služeb je možné navýšení až o 20% (nebo to tak bylo v minulosti).Ano, nepřevzít! Jakmile zboží převezme tak se veze a není odvolání.Kdyby někdo dělal problémy tak mu můžeš akorát poděkovat že Tě na to upozornil. ČOI se tímto nezabývá, ochrana spotřebitele ano, ale jde o placenou službu, hmmm. Takže děkuji a nechci ... Kdyby se rozčiloval nebo snad někomu nadával, tak si zadělává na problém. A ještě u takového drzého prodejce si představ kdyby vznikla nějaká reklamace ... Jo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Firefox 16.0

Jen si ho klidně kup. Určitě neprohloupíš. Nejspíš se dozvěděli, jak jsi na tom s češtinou, tak ti chějí udělat radost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 23.0.1271.64

Tam bych nikdy nenakupoval. Stačí si přečíst obchodní podmínky.A jsou tu i zkušenosti lidí - viz.http://www.zbozi.cz/hodnoceni-obchodu/66733

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 23.0.1271.64
 | Microsoft Windows 7 Chrome 22.0.1229.94

Jednostranně změnili podmínky, tedy cenu. Tudíž objednávka neplatí a nemůžou po tobě nic chtít, když to odmítneš, případně zboží nepřevezmeš. To, jestli je někde nějaký údaj o tom, že to je někde na skladě nebo není, na věci nic nemění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Zdražení, Objednání, Zboží, Pracovní den