Odpověď Petra Broži je jen potvrzením výše uvedeného názoru o prachách. Jen hamty, hamty a ty čtenáři nám polib pr..... . Chtěl bych vědět, kolik lidí, kteří čtou maily, má zájem o debilní reklamu v úvodu zprávy či o sáhodlouhý titulek v úvodu. Domnívám se, že převážná většina lidí únavnou a otravnou reklamu stejně nečte resp. nevnímá. Hesla jako .... jsme tady pro vás ...... děláme vše pro vaši spokojenost aj. jsou trapné kecy. Živě hamtá prachy za reklamy a na lidech jim nezáleží. Proč výhoda, kterou nám poskytují operátoři mobilů , je zlikvidována neschopností či nezájmem druhých???Nikdo nemůže zdůvodnit, proč nelze udělat takovou úpravu, aby se "vlk nažral a koza zůstala celá". A že řešení (velmi jednoduché) by bylo možné, jsem již uvedl.Bohužel, kde není vůle, nejde nic, a raději se to nějak okecá.