Abych to uzavřel.
1) Musím souhlasit stim, že byrokracie (nejen u o2) je zvěrstvo. To co předvedly dívky a hoši v zákaznickym centru, technický podpoře a na dalších x číslech kam jsem musel volat nebylo 21. století, ale zoo. Abych se mohl pobavit s technikem, tak jsem si musel objednat služby, které jsem vůbec nechtěl.
2) Konečný vyjádření je, že zapojení ADSL není technicky možné.
3) Chtěl jsem nějakou cenovou kalkulaci (i třeba pro zajímavost) na kolik by připojení přišlo, tu jsem nedostal, ale nebýt hodně hbitý tak už jsem měl mobilní internet.
4) Souhlasím s kolegou zo slovenska, ale vliv na zdraví bych asi moc nerozebíral, když to neví ani hlavy pomazaný vědatorský.
5) Děkuji všem za reakce a těm co musí řešit podobné problémy přeji mnoho pevných nervů a nabitou baterii v telefonu.