» Poradna » Hardware

Záruka HDD

avatar
 | Microsoft Windows 10 Firefox 52.0

Dobrý deň,Pred tromi mesiacmi som si postavil NAS na ktorom mi bežal os xpenology.Pred cca týždňom mi xpenology vyhodilo hlášku, že sa mi HDD zrútil. Súbory bolo možné čítať no zapisovať na disk už nie. Všetky súbory som zálohoval, NAS reštartoval...v systéme som odobral disk, sformátoval, zase pripojil. Po pripojení mi to vždy kontroluje celý disk a pri kontrole mi to zase vyhodilo notifikáciu, že disk je "zroucen" a nie je ho možné používať.Disk bol kupovaný pred tromi mesiacmi, ešte ani raz nebol celý prepísaný a mal som využitých 1,6TB z 3TB (takmer žiadne malé súbory, len filmy a iso súbory)Chcel by som HDD reklamovať (WD Red 3TB) ale neviem ako je to so zárukou u HDD. Vzťahuje sa naň nejaká špeciálna záruka alebo platí dvojročná záruka ako takmer pri všetkých produktoch kupovaných na Slovensku cez internet?

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Linux Chrome 53.0.2785.116

1. Na záruku sa spýtaj predajca.2. Over si riadně zda je disk naozaj vadný (z webu WD si stiahni utilitu), nech sa neblamuješ....3. Screeny z utility možeš využiť ako dokaz pri reklamácii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 11.0

"Záručná lehota" by měla být uvedena už na stránce k výrobku anebo na Fa- to dohledáš?Jinak SK shopy preferují 1 rok, takhle jsem nalítl u mobilu- zár. dobu 12 měs. jsem se dověděl až z Fa (mobil ~5 měs. po záruce přestal fungovat a s koupí nového to vše vyšlo dráž nežli za nová NB).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Wd red