Tak zkus změnit port SDS (i port forwarding) na 82. S tím jak to máš nastavené, to musí fungovat, pokud není port blokován někde u poskytovatele. Ještě dotaz, předpokládám, že funkčnost ověřuješ z jiné sítě, nikoliv z počítače zapojeného na stejný router? Na vyzkoušení prostupnosti zvenčí ideální prohlížeč ve smartphone na mobilních datech (nikoliv WiFi) a nezapomenout u IP zadat za dvojtečkou ten port! Pro jistotu doporučuji opravdu důkladně zkontrolovat nastavení. Jednou jsem takto zprovozňoval asi 2 hodiny přístup do kamerového systému, všechno vypadalo nastaveno dobře, ve vnitřní sítí to fungovalo, ale zvenčí pořád nic. Nakonec jsem našel překlep v nastavení DVR, bránu jsem měl 192.168.8.1 místo 192.168.1.1 Přišel jsem na to, až jsem že zoufalství každé číslo znovu přepisoval :)