Dobrý den,Vámi popsané problémy mohou značit jak softwarový problém, tak i nějakou hardwarovou poruchu.Jako první bych doporučil spustit telefon v nouzovém režimu. V takovém případě nastartuje pouze systém a systémové aplikace. Pokud bude telefon fungovat bez toho, aby zamrzl, pak je pravděpodobné, že potíže způsobuje nějaká nainstalovaná aplikace. Pak máte v podstatě dvě možnosti: zkoušet odinstalovávat jednu aplikaci za druhou, nebo provést obnovení telefonu do továrního nastavení.Jak restartovat telefon do nouzového režimu?1. Úplně vypněte telefon.2. Telefon zapněte.3. Jakmile se zobrazí logo MIUI (nikoli Mi, ale nápis MIUI), stiskněte a držte tlačítko pro snížení hlasitosti.4. Pokud se vstup do nouzového režimu povedl, měli byste po spuštění systému vidět v levém dolním rohu text Nouzový režim.Jestliže telefon zamrzne i v nouzovém režimu, může to být znamením, že je nějaký problém se systémem. V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. Může se jednat v podstatě o cokoli, počínaje základní deskou, přes dotykový displej, až po baterii. S tím doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.Přeji hezký denKarel KiliánŽivě.cz