Proč pořád lžeš? Nebaví mě to opakovat pořád dokola, ale když jsi nechápavý blb, který netuší, že ty motorky v dronech nelze vyrobit tak, aby vydržely dva roky denního nebo i týdenního používání, tak speciálně pro tebe ještě jednou. Záruční lhůta ti NEZARUČUJE, že výrobek bude fungovat bez servisu celé dva roky libovolného používání. Záruka se totiž oficiálně nenazývá záruka, ale "Odpovědnost za vady". Což znamená, že prodejce ručí pouze za prokazatelné výrobní vady a nic jiného. Že se ti něco opotřebuje používáním mnohem dříve, než skončí záruční lhůta, s tím není v žádném rozporu a v takovém případě nemáš nárok na bezplatnou opravu. Jinak s tím elektrokotlem jsi úplně mimo, ČOI nemá žádnou rozhodovací pravomoc v technických záležitostech reklamace, ČOI řeší jen a pouze formální stránku věci. Pokud by prodejce formálně reklamaci přijal, což je jeho povinnost a v zákonné lhůtě vyřídil, klidně zamítnutím, tak ČOI je mimo hru a nevyřídil vůbec nic, může maximálně doporučit soudního znalce a soud. Takže ty pohádky o všemocné ČOI si schov pro nějaké pitomce, co ti na to skočí :D