Podobný případ byl nedávno na Černých ovcích. Paní si koupila elektrokolo, chvíli na něm jezdila a pak ho na měsíc odložila, když na něj potom sedla znovu, zjistila, že baterie je v háji. Šla kolo reklamovat, leč prodejce jí poslal kamsi s tím, že za vadnou baterii si může sama. ČOI napařila prodejci pokutu a nařídila mu vrátit peníze, protože v návodu k použití nebylo nic o tom, jak se má s baterií zacházet. Takže: Pokud chcete prodávat něco, co ty dva roky každodenního provozu bez poruch nevydrží, máte dvě možnosti: Buď naformulovat návod tak, aby kupujícímu bylo jasné, že si s výrobkem nemůže dělat, co ho napadne, ale pak budete při reklamaci muset dokázat, že s výrobkem nebylo zacházeno dle návodu, což bude dost problém; důkazní břemeno leží na vás, nebo se smířit s tím, že budete zadarmo opravovat a vracet peníze. Pak je tu ještě třetí možnost, že ty šmejdy nebudete prodávat vůbec.