Bohužel, je to tak jak popisujete. Na infolince jsem za posledních týden strávil okolo 10 hodin. Problém je, že oni vždy jedou podle manuálu a nedokážou řešit problémy, které jsou mimo. Vždy provedou diagnostiku, ta hlásí, že do tel přípojky je vše ok. Automatický závěr je, že je problém u mě. Nějaká argumentace, že už jsem 2x koupil novej modem, který mimo obvyklou dobu výpadku jede, že jsem zkoušel přes kabel zapojit 3 různé PC, 5 kabelů mezi routerem a tel. přípojkou, 5 různých kabelů mezi modemem a PC je nezajímá. Technika samozřejmě posílají v dobu, kdy internet jede bez problémů.Nejhorší je, že nemám jak dokázat, že ten problém není v mých zařízeních. Navíc jejich vstřícnost k zákazníkovi je na bodu 0. Jsem u nich přes 8 let, platím si u nich 5 služeb a nejsou schopní se mi snažit alespoň malinko kompenzovat to, že už 14 dní řeším obden problém s netem, to že se od večera do rána nepřipojím k netu ani k TV. Ani na ten modem mi nebyli schopní dát slevu. Paní na reklamacích ta byla uplně top. Ta na mě pomalu křičela a chovala se, jako bych stál u tabule na základce.