» Poradna » Programy

XNA v C# kolize objektu

 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 25.0.1364.45  |  [78.80.226.---]

Ahoj, jsem tu zas s dalsi varkou problemu Po řadě pokusu a neuspechu se mi podarilo vytvorit lodicku co se odrazi od sten(pro me osobne vykon, protoze objektove jsem se programovat neucil), ale chtel bych udelat kolize s ostatnimy telesy a to je kamen urazu.http://channel9.msdn.com/Blogs/JanSteberl/XNA-3-Ko... V tomto videu je napsano jak na kolize, ale je tam ten objekt nadefinovanej rovnou v tele hry. Ja mam bohuzel nadefinovano vse v tride, a tudiz nevim jak mam pouzit Retangle.Intersect, protoze z ty tridy asi tezko vytahnu souradnice toho bodu a sirku+vysku nebo aspon nevim jak.Muzete mi prosim, nekdo vysvetlil(nejlepe polopaticky :D) jak na to, za predpokladu ze ten druhej objekt budu definovat rovnou v tele hry a nebo jako druhou tridu.Predem diky moc, stravil jsem uz nekolik hodin prohledavanim google, ale nic co by mi davalo smysl nebo poradilo jsem nenasel Diky


Související témata: Kolize, Kamen



Určitě si přečtěte


Jak fungují kryptoměny: Za oponou se odehrává perfektně organizovaný chaos

Jak fungují kryptoměny: Za oponou se odehrává perfektně organizovaný chaos

** Bitcoin letos trhal rekordy ** Zdaleka není sám, jsou tu i další kryptoměny ** Jak vlastně kyberpeníze v nitru fungují?

13.  12.  2017 | Jakub Čížek | 67