No, s těmi týmy looserů... to není tím, že jedni trefují a jedni netrefují. U jedné ze tří her se dá už v první půlminutě poznat, jestli je prohraná nebo vyhraná jen podle toho, kolik tanků se kam rozjede a kde se kdo zakempí. A právě tyhle bitvy, kde člověk sleduje, jak si všichni myslí, že nejbezpečnější bude schovat se do rohu za ostatní a hlavně nejet tam, kde bývá nejvíc červených, většinou skončí během čtyř minut 0:12.A jinak, kdyby to bylo jen pay to win, ona je to hlavně podělaná loterie se zvrhlými pravidly. Dělá to na mě dojem, že spíš než na mechanice trefování tanků pracují na mechanice netrefování tanků. Když tank pokrývá většinu zaměřovače, jedna ze čtyř ran jde precizně do jediné skulinky, která zůstala nepokrytá.Když je někdo na hulldownu, jdou čtyři z pěti ran do země místo do tanku (i když to do něj člověk pere zboku). Na čtyři z pěti tanků, které mají 20 hp a jsou s jistotou na ránu, je potřeba vystřelit dvě až tři rány, než chcípnou, i když do nich člověk střílí zezadu. Když už ta první nemine a trefí, sežerou ji pásy za nula, nebo dingne (opět chváleno jako skvělá mechanika, která dělá hru zábavnější a dává tomu zmrzačenému šanci).Když člověk míří zepředu na vanu uprostřed tanku, jdou dvě ze tří ran buď do pásu za nula, nebo mezi pásy za nula. :DKdyž člověk míří zboku na věž u ELC nebo AMX, má snad větší šanci, že trefí mezeru mezi korbou a věží, než že trefí tu věž. :DKdyž má člověk přes dvě třetiny zaměřovače šutrák a přes třetinu tank, co se za něj schovává, jdou čtyři z pěti ran do šutráku.Když člověk střílí po EBR a náhodou trefí, sežerou mu dvě ze tří ran kola. Když člověk s EBR kličkuje jak debil a narazí na zakempené Progetto 65, chytne dvě perfektní rány pár sekund po sobě přes půl mapy. :DNasvítí se tank. Čtyři sekundy, než se na něj otočím. Tři sekundy, než to doměří, aby byla… vůbec šance trefit, přestože ten tank stojí. Tank pokrývá 80 % zaměřovače... Pal... a prosviští mu to těsně nad věží. :DNějaká opancéřovaná svině, která se dá prostřelit na třech místech o rozměrech krabice od bot. Ani se nehne. Trpělivě doměřím, vystřelím, a pak koukám, jak si to střela spokojeně šine do nejsilnějšího plátu na tanku. A tou krabicí od bot projde jedna z pěti :DA speciálně u artyn je nádherně vidět, že záleží spíš na tom, jak se vyspí RNG, protože v jedné bitvě člověk dává blind shoty a snapshoty na jedoucí tanky a může nastřílet dva a půl tisíce a o bitvu později nastřílí šest sed, protože dává rány za dvacet, jelikož to padá tři metry od stojících tanků.Neviděl jsem moc her, které by byly postavené na tom, že tolik frustrují hráče.Nejlíp se mi to hrálo někdy kolem verze 8.6, kde mělo smysl učit se weakspoty, moduly a mělo smysl mířit na weakspoty. :DUdělat všem hráčům ze hry loterii tím, že ať se člověk snaží mířit sebevíc, stejně to letí jinam, je věru zvláštní způsob, jak se vypořádat s aimboty, kterých se nedokázali úplně zbavit dodnes. A ještě to někteří chválí jako skvělou mechaniku, protože „i proti tomu cheaterovi má pak člověk šanci.“ :D Ukázat celý příspěvek