» Poradna » Programy

Windows nemůže načíst profil - Prosím o pomoc

 |   | 

Dobrý den, dnes po zapnutí PC se při modré uvítací obrazovce s nápisem "vítejte" zobrazuje tato hláška.:
Kód:
Systém Windows nemůže načíst místně uložený profil. Možné příčiny této chyby zahrnují nedostatečná zabezpečovací práva nebo poškozený místní profil. Pokud problém přetrvává, obraťte se na správce sítě.


DETAIL - Vstupně-výstupní operace inicializovaná registrem se nezdařila. Registr nemohl přečíst nebo zapsat jeden ze souborů, které obsahují systémovou bitovou kopii registru.



Už jsem zkoušel odstranit chybné registry ccleanerem ale k ničemu. Bohužel mi tato chyba znemožňuje normální práci na PC, jelikož jedu v tzv.: Náhradním profilu, jehož nastavení se smaže ihned při odhlášení.

Moc vás prosím o radu nerad bych ztratil všechna nastevní e-mail klientů, messengerů a věci uložené na ploše a pod.


ZDE LOG Z hjt

Kód:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 16:56:17, on 25.3.2009
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0013)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
C:\Program Files\Common Files\ABBYY\FineReader\9.00\Licensing\PE\NetworkLicenseServer.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
C:\Program Files\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
C:\Program Files\Common Files\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\Common Files\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe
C:\Program Files\CDBurnerXP\NMSAccessU.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\Program Files\Common Files\Protexis\License Ukázat celý příspěvek

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   | 

To opravdu nikdo nevi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

.......DETAIL - Vstupně-výstupní operace inicializovaná registrem se nezdařila. Registr nemohl přečíst nebo zapsat jeden ze souborů, které obsahují systémovou bitovou kopii registru.....

To nema nic s registrem, ale s registrem (jako souborem) ulozenym na disku.
Poskozene soubory, chyba na disku, malo mista na disku, vadna ram.........proste je z nejakeho duvodu nemuze precist.
Zkusit vytvorit novy ucet, a stary pak zkopirovat.

Uz se to tu dostkrat resilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Diky, nakonec po pár pokusech pomohla obnova systému. Snad to nějakou dobu vydrží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ano problém se obešel a čeká dál .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

mám to samé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

V připadě problemu s profilem se podívej uplně první na stav služby profSVc je zodpovědna za načítaní a uvolnění profilu uživatele.
Vlastnosti - Tato služba zodpovídá za nacítání a uvolnování profilu uživatele. Pokud je tato služba vypnuta nebo zakázána, nemohou se uživatelé úspešne prihlašovat a odhlašovat, aplikace mohou mít potíže se získáním dat uživatele a komponenty registrované k prijímání oznámení o událostech profilu nebudou oznámení prijímat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

stav služby profSVc
Kde to prosim v XP najdu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Příčinou může být přeplněná plocha (častý to úkaz u laiků i u nás v práci). Je to dokonce oficiální problém uváděný MS. => Po obnově odstranit odkazy, soubory nebo složky na ploše. Nebo aspoň snížit na přijatelnou míru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

vytvorenie noveho profilu sa ako oprava nepriima?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Adobe, Program Files, Files, Program, Service, Adobe Acrobat, Avira, Acrobat, Profil, Classic, ActiveX, Free antivirus, Trend Micro, Gmbh, Trend