Aktualizovat BIOS, nainstalovat nejnovější Intel INF, RST a ovladač grafiky v procesoru. Následně nainstalovat nejnovější Intel MEI (technická - po každé aktualizaci BIOSu je nutné MEI reinstalovat - MEI aktualizuje přímo část firmwaru!) a nakonec zakázat hibernaci. Mělo by to fungovat.
Nejnovější WHQL drivery najdeš zde:
http://station-drivers.com/index.php?option=com_remository&Itemid=353&func=select&id=32&lang=en
http://www.win-raid.com/t895f42-Intel-Chipset-Device-quot-Drivers-quot-INF-files.html
http://www.win-raid.com/t2f23-Intel-RST-RSTe-Drivers-newest-v-WHQL-v-WHQL.html
http://www.win-raid.com/t596f39-Intel-Management-Engine-Drivers-Firmware-amp-System-Tools.html
Pokud to nepomůže, požádal bych Dell o Recovery s Windows 10 (notebook s nimi je kompatibilní, předpokládám, že na rozdíl třeba od Asusu a ostatních výrobců hraček nabízejí plnou podporu svých produktů po celou dobu prodeje).