» Poradna » Zpět na dotaz
Je NB v záruce? ANO: reklamuj u dodavatele. NE: Otestuj stav HDD nástrojem výrobce (boot z externího média). Po zjištění chyb vyměň vadný HDD za SSD a obnov bezvadný stav OS ze zálohy nebo lépe: instaluj do SSD nový OS.
Jméno:
E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):
Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:
Kdy vám můžeme smazat příspěvek?
Jak zálohovat fotky z mobilu
Velký test levných chytrých hodinek
Test 16 powerbank s kapacitou 10 000 mAh
Ověřené aplikace pro vzdálenou podporu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.