Dobrý den,tento problém hlásí s posledními verzemi celá řada uživatelů aplikace WhatsApp. Je tak docela dobře možné, že se jedná o chybu v konkrétní verzi, kterou vyřeší až nějaká další aktualizace.Určitě bych doporučil zkontrolovat, zda má aplikace oprávnění přistupovat k souborům v interní paměti. To najdete v Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-WhatsApp-Oprávnění aplikací-Soubory a média-Povoleno. Pokud máte oprávnění povolené, zkuste ho odebrat a následně znovu přidat.Jako další můžete zkusit vymazat data aplikace - v takovém případě však budete muset WhatsApp nastavit znovu úplně od začátku. Tuto možnost najdete v Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-WhatsApp-Vymazat data-Vymazat vše.Pokud to nepomůže, zkuste provést zálohu dat a následně udělejte obnovu telefonu do továrního nastavení. Tím ho dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o systémovou chybu, měl by problém zmizet.Jestliže ani toto nepomůže, pak lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o chybu v konkrétní verzi aplikace WhatsApp, kterou vyřeší až nějaká další aktualizace. Dejte o ní vědět vývojářům e-mailem na adresu android@support.whatsapp.com.Přeji hezký denKarel KiliánŽivě.cz