Díky moc za technické rady od některých diskutujících. Velmi mi to pomohlo.
Naprosto ale nesouhlasím s chytrolíny, kteří vše svádí na uživatele a obhajují hostingovou firmu.
Podnikám, opravuji starý nábytek, pokud bych poničil historickou židli, musím to zaplatit nebo být pojištěn a nést právní následky. Když mi někdo za úplatu poskytuje hosting, nemůže přece ve firmě bez varování zhasnout a vysmát se mi.
U této firmy jsem byl 10 (!) let. Do prosince bylo vše bez problémů. Měl jsem tam eshop se 7000 položkami, kompletní databázi objednávek a uživatelů za 10 let. Normální hosting provádí zálohy webů i databází v nějakém rozumném časovém cyklu (https://support.forpsi.com/kb/a2241/jak-casto-je-provadna-zaloha-dat.aspx?KBSearchID=356267). Nedovedu si představit uživatele, který by si denně po každé objednávce nebo vložení nových položek zboží do eshopu zálohoval webovou prezentaci a databáze v rozsahu stovek MB.
Díky této firmě jsem přišel o všechno. Jediné štěstí bylo, že si můj webmaster z pracovních důvodů v listopadu udělal vlastní zálohu, kterou jsme nahodili se ztrátou "jen" pár stovek objednávek a uživatelských dat.
Chcete říct, že mi tato firma nezpůsobila žádnou škodu? Chcete říct, že to není důvod k žalobě nebo právnímu řešení věci? Kdybych web nerozchodil, skončím s podnikáním a moje rodina je bez příjmů. Chcete říct, že jsem měl po deseti letech bezproblémové spolupráce předpokládat, že můžou kdykoli vypnout krám? Jste směšní a ubozí. Víte prd o starostech, které teď mají klienti této firmy.