Dobrý den,
používáme ve firmě WD My Cloud EX2 Ultra jako cloudové úložiště, ke kterému má přístup více uživatelů z různých zařízení včetně dálkového přístupu. Nyní přestal fungovat přístup z notebooků, přestože přístup z mobilních telefonů i online přístup zůstal funkční.
Notebook se k síťovému disku nedokáže připojit, a to ani ve chvíli, kdy je napojen přímo kabelem, a po diagnostice se objevuje chybová hláška "Počítač je pravděpodobně správně nakonfigurován, ale zařízení nebo prostředek (Server DNS) neodpovídá."
Nevíte prosím, co s tím? Vím, že tomuto zařízení skončila k 15.1.2022 podpora, nicméně na ostatních zařízeních přístup funguje. Hledala jsem rady ve fórech, ale žádný z doporučovaných postupů nezabral. Vzhledem k tomu, že dosud bylo vše funkční, bude problém nejspíše souviset s nedávnou aktualizací.
Předem děkuji za pomoc.