» Poradna » Zpět na dotaz

WD My Cloud EX2 Ultra nelze se připojit z počítače

Irena Havlová  |  25. 1. 2022 12:40:42  |  Odpovědí: 11

Dobrý den, používáme ve firmě WD My Cloud EX2 Ultra jako cloudové úložiště, ke kterému má přístup více uživatelů z různých zařízení včetně dálkového přístupu. Nyní přestal fungovat přístup z notebooků, přestože přístup z mobilních telefonů i online přístup zůstal funkční. Notebook se k síťovému disku nedokáže připojit, a to ani ve chvíli, kdy je napojen přímo kabelem, a po diagnostice se objevuje chybová hláška "Počítač je pravděpodobně správně nakonfigurován, ale zařízení nebo prostředek (Server DNS) neodpovídá." Nevíte prosím, co s tím? Vím, že tomuto zařízení skončila k 15.1.2022 podpora, nicméně na ostatních zařízeních přístup funguje. Hledala jsem rady ve fórech, ale žádný z doporučovaných postupů nezabral. Vzhledem k tomu, že dosud bylo vše funkční, bude problém nejspíše souviset s nedávnou aktualizací. Předem děkuji za pomoc.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.