Dobrý den,výpadky signálu mohou být způsobeny celou řadou faktorů.Pokud mají SIM karty stejný formát, zkuste jednoduchou věc – vzájemně je prohoďte. Když bude vypadávat ta druhá, je pravděpodobné, že jde o hardwarový problém. Když pořád ta první v jiném slotu, bude to nejspíš na straně sítě.Může se jednat o problém s vysílačem v daném místě. To můžete ověřit například tím, zda se potíže objevují i na jiných telefonech se SIM kartou stejného operátora. Pokud se problém projevuje jen v jednom místě (např. doma, nebo v zaměstnání), ale jinde ne, pak je to sice méně pravděpodobná, ale reálná možnost. V takovém případě doporučuji obrátit se na podporu Vašeho mobilního operátora.Jestliže se problémy se signálem objevují na různých místech, pak lze předpokládat, že jde o nějakou chybu v telefonu. Zde bych doporučil začít výměnou SIM karty, kterou lze provést na pobočce Vašeho operátora. Je možné, že je SIM nějakým způsobem poškozená, a toto by mohlo situaci vyřešit.Pokud ani pak potíže neustanou, pak dalším možným důvodem je softwarová příčina, kterou můžete vyloučit/potvrdit tím, že uvedete telefon do továrního nastavení. Doporučuji před tím provést zálohu dat, o která nechcete přijít. Následně odeberte účet Google, aby telefon po obnově zbytečně nevyžadoval jeho zadání (Nastavení-Účty a synchronizace-Google-Vice-Odebrat účet).Pakliže se problémy se signálem budou projevovat i po výměně SIM a obnovení do továrního nastavení, lze předpokládat, že jde o hardwarový problém v telefonu. Příčinou může být náraz, vystavení vlhkosti či průnik kapaliny, opotřebení, nebo technická závada. V takovém případě doporučují obrátit se na servis, případně (je-li telefon ještě v záruční době) uplatnit záruku u prodejce nebo v autorizovaném servisu.Přeji hezký den, Karel Kilián, Živě.cz