Teplo je údajně i v Indexu...těžko porovnat, když jsem jiné nezkoušel...určitě jsem se v tom zapotil, ale nedokážu říct, nakolik to bylo aktivitou a nakolik headsetem...když jsem koukal na film, tak že bych si ty dvě hodiny užil, to se říct nedá, volnost je furt volnost a skoro kilo na hlavě je furt skoro kilo na hlavě...ale nepřišlo mi, že by bylo nějak horké.
Screen-door effect je pravda v Indexu minimální, ale zase má údajně horší God Rays, což i bez možnosti porovnání potvrzuju.
FOV je pro mě dostatečné, bohužel nové čočky (WIDMOvr) mi k větší ostrosti nepomohly, takže ostře vidím jen to, co mám přímo před očima. Nevím, nakolik je to běžné, nakolik headsetem a nakolik očima. Dost časo to lidi svádí na čočky v headsetu a mění je za čočky ze Samsung Gear (tzv. Gear VR Lens Mod). V recenzích říkali, že Index je lepší než Reverb, Rift je lepší než Index.
Pimax jsem četl, že je náročný na HW a co nasbírá na FOV, tak ztrácí na kvalitě obrazu. HP Reverb má jemnější obrazovku a nepotřebuje stanice, jinak na zbytek lepší Index. Hry na streamu většinou odporují všechny VR najednou a vždy píšou, s čím je kompatibilní, je tam ve filtru Index, Vive, Rift a Windows Mixed Relity. Pimax a HP bych čekal, že rozjedou to samé, co Vive. Rift exclusivy jde prý na HTC Vive (a hádám, že tedy i na Indexu) hrát pomocí Revive aplikace. Ceny her jsou často níž, většinu těch nejznámějších jsem kupoval ve slevách kolem 10€. Nejsou nejdelší, ani nejlepší, většinou jde spíše o arkády, než nějaké RPG, ale díky tomu se dají většinou hrát dokola. A každou středu Steam slevňuje na týden jiné VR hry. Ještě je možnost hrát spoustu neVR titulů ve 3D pomocí vorpX, ale upřímně, nějak mě to nenadchlo, stejně má člověk pak před sebou jen virtuální plátno a na něm samotnou hru ve 3D a kvalita obrazu a výkon dost trpí.
jj, v BA nepomůžu...:)