Ale nepovídej, můžeš nám říct, jaké % lidí s xDSL někdy mělo potřebu řešit něco se samotným Cetinem, krom zapojení nové přípojky, případně diagnostiku technika na místě?Co víc, by mělo ze strany Cetinu ještě probíhat za přenostní řešení problémů?Realita je taková, že mají síť, monitoring a incident systém. Do incident systému přispívají všichni ISP co tuto síť využívají a mají nějaké SLA. Logicky se bude priorita řešit dle SLA.Je to naprosto stejná situace, jako když došlo k rozdělení distribuční části a obchodní části za energie, aby mohli na trh noví hráčí a trh byl přirozeně vyvažován nabídkou a poptávkou.Tak jako v případě energií, tak i v tomto případě, rozdíl v samotných cestách nepoznáš. Tak jako nepoznáš, jestli ti v Praze dodává PRE, EON či ČEZ, cena za distribuci, bude vždy totožná, aby byla zajištěna férová soutěž.Pokud máš důkazy o opaku, bylo by fajn je vyložit, jinak je to jen úroveň diskuze typu "jedna bába povídala", či "já si myslím že to tak je".