Pokud kupuji úplně stejnou věc, tak je úplně jedno, kde ji koupím. Na německém eBay prodávají z 90 % věci pouze specializované firmy, dodržující zákony a TERMÍNY a zaplacenou kvalitu spolehlivěji než čeští subdodavatelé.Většina komunikace v ČR funguje následovně. Dovoláš se český support, tam to zvedne nějaká lopata z Polska přeškolená na češtinu. Zjistí, že díl není a musí se objednat z centrálního skladu, termín dodání netuší. Když už to konečně nskladní, předají to pičusům z PPL nebo DPD a polovička věcí ti dojede totálně rozmrdaná a ještě s nimi musíš řešit reklamace. Vím dobře o čem mluvím - takto mi dorazilo rozjebaných 5 z 12 disků od Dellu, a které se čekalo 14 dnů.A potom napíšeš německému prodejci na eBay, ukáže se, že se jedná o specializovanou firmu, která většinu věcí drží skladem (v revizi, jaké si řekneš), ať už nové věci, nebo repasy. Zaplatíš přes PayPayl, e-mailem ti dojde faktura, smluvní podmínky a další věci, a za dva až tři pracovní dny ti věci doveze DHL nebo UPS. Stálo to polovinu a méně nervů.Jak pravil Klaus, než se z něj stal sebestřednej kremlin, nejsme tak bohatí, abychom platili velké peníze za levné rady a předražené zboží.