Jeden ze známých se podělil se zajímavým příběhem, jak ušetřil za fotoaparát 1500 Kč. Asi před 4 roky zakoupil fotoaparát za cenu 4000 Kč. Po roce se však fotoaparát začal samovolně vypínat a tento interval se neustále zkracoval. Řešeni bylo jediné: reklamace.Přibližně po 3 týdnech došlo k vyřízení reklamace, a to tím způsobem, že fotoaparát byl vyměněn za nový. Položil tedy prodejci následující otázku: Znamená to, že sem dostal nový fotoaparát za 4000 Kč, jak je uvedeno ve faktuře? Zaměstnanec nerozuměl, proč mu taková otázka byla položena, reagoval však slovem ano. _!_!_!_!Pokud je fotoaparát zcela nový, pak bych rád využil svého práva na vrácení zboží do 14 dní. Je to možné?, dodal zákazník.!_!_!_!Zaměstnanci na reklamacích už začala docházet taktika zákazníka, chvíli přemýšlel, a poté řekl, že to možné je. Zákazník tedy obdržel nazpět 4000 Kč. Aktuální cena fotoaparátu však byla 2900 Kč. Mezitím se však tento navrácený fotoaparát objevil v bazaru obchodu, kde ho poté zakoupil za cenu přibližně 2600 Kč. Znamená to, že získal zcela nový fotoaparát (v „bazaru“ se ohřál jen pár minut) za nižší cenu než byla tržní a ještě ušetřil 1400 Kč. S touto historkou také prodlužuje život (smíchem) svým kamarádům.