Ano, zboží by pořád mělo být možné vrátit do 14dnů bez udání důvodu. Nicméně zkuste se s nimi domluvit. Teď nedávno jsem řešil vadu na dodaném zboží, kdy jsem to hned druhý den vracel s tím, že to chci vyměnit. A nakonec to šlo přes normální reklamaci, kdy ale nové zboží dodali hned druhý den a bylo mě to vyměněno. Důvod proč to nešlo přes vrácení do 14dnů je ten, že je tam storno poplatek. Prý snad 10% z ceny zboží! Mělo by to být napsané u nich v reklamačním řádu, ale neověřoval jsem to, protože mě vyšli vstříc a nic jsem neplatil.
Váš případ je ale jiný, u vás to vadu nemá a už to máte víc než týden. Je tedy možné, že budou na tom poplatku trvat.
Jediná rada tedy je, najeďte si na stránky ALZA.CZ, tam si přečtěte obchodní podmínky a reklamační řád, a pak jděte na pobočku to vrátit. Měl by jste vědět do čeho jdete. Včetně toho, zda ten poplatek budete platit.