Telefon si musíš vždy po převzetí zkontrolovat, klidně si dej na čas třeba 20 minut. Prodejce tě nemůže za to vyhodit a ani běžné nemůže opustit obchod, tak mu nezbývá, než tam čekat, až si to vyzkoušíš.Následně, pokud převezmeš protokol s telefonem a podepíšeš jo, uzavřela se tato reklamace a pokud tam přijdeš znova, běží nová 30 denní lhůta (kde nárok na vrácení peněz máš 31. den), pokud byl nákup na fyzickou osobu.Voděodolnost se standardně zamítá, protože lidi nerozumí IP67/IP68 v reálném světě - i proud z vodovodu má vyší tlak, než je tlak v hloubce jednoho metru. Voděodolný telefon nikdy nevystavovat úmyslně ponoření do vody. Souhlasím s tím, že by měl déšť a polití přežít pokaždé, bohužel výrobce to vždy nevidí takto a proto je v každém manuálu obvykle napsané, že voděodolnost časem degraduje používáním zařízení, jeho ohýbání v kapse a působením teplot jako pojistka.V reklamacnim protokolu je standardně napsané, co zákazník požaduje (oprava, výměna, vrácení peněz). Alespoň Cybersoft i6 (systém co používá Alza, Mironet, CZC a další) to tam píše a takové můžeš očekávat vyřešení reklamace, protože jsi to podepsal. Teď ti nezbývá, než čekat a doufat, hádám, že to bude buď nějaká blbost (zapomenutý nepřipojený kabel apod.) a opraví to, nebo tam nacpou díly z Číny a když budeš moct prudit, tak ti řeknou, že telefon jeví známky používání mimo IP68. Případně ho lehce ohnou něco podobného. To se skutečně občas děje u neautorizovaných servisů. Samsung má Kraken servis v ČR, tedy pokud není telefon z šedého dovozu, měl by být opravován tam.