Ano, já to chápu. Ale ty asi nechápeš, že tohle je teď čistě na tom obchodníkovi."Existují například různé názory na to, zda je možné vrátit rozbalená sluchátka s vyměnitelnými špunty nebo koberec, u nějž si sami zvolíte metráž. V prvním případě je nutné dobře posoudit, zda obal výrobku plní určitou hygienickou funkci a zda je možné zboží uvést do prodeje schopného stavu." - výňatek z článku.A tady je právě problém. Nevíme, co to bylo za sluchátka ani jak byla zabalena. Pokud byly špunty zabaleny zvlášť v zataveném plastovém sáčku, 100% to Mall nemusí přijmout na reklamaci. Pokud sluchátka byla již sestavena a neplnily hygienické nároky (nebyly třeba právě v onom sáčku ale třeba jen v nějakém nedovřeném plastu), pak zákazník má jistou šanci na uplatnění vrácení, zase ale záleží přesně na situaci. A pakliže sluchátka nemají vyměnitelné špunty, tady není o čem, Mall nemusí reklamaci přijmout. Je to situace od situace a nejlépe by se hodilo, kdyby autor otázky zde poslal obrázek a název sluchátek, které si koupil.Ano, CZC patří pod Mall ale stále mají svoji podporu a svoje zaměstnance, mají pouze obchodní spolupráci, není to tak, že by Mall odkoupil CZC a narval jim tam svoje zaměstnance a zanášel svoje praktiky :)