Stala se nemilá věc, že lednové vyúčtování VF padlo do spamu a nebylo zaplaceno ( jedná se o službu ex.UPC -internet v měsíční ceně 299,-Kč)5.3. přišlo únorové vyúčtování s dvojnásobnou částkou a splatností 23.3..Vzhledem k týdennímu pobytu na horách jsem platbu plánoval provést 11.3. Dne 7.3. přišla SMS o dluhu s upozorněním na splatnost 23.3.Dne 8.3. přišla SMS s informací o možnosti blokace služby 10.3.Volal jsem na VF ( hrozná doba než se tam člověk dovolal) a jelikož jsemneměl jakési heslo pro ex-UPC tak se se mnou dál nebavili. Tvrdili, že se ani neshoduje udaná adresa.. totální nesmysl.10.3. ráno SMS, že VF zablokoval veškeré služby.11.3. jsem požádal o odblokaci platbu provedl a dnes se internet zase rozjel.V poště byla papírová upomínka vystavená ze dne 5.3..A v ní bylo info, že tato upomínka stojí 180,-Kč a že za odblokování zablokovaných služeb bude stát 363,-Kč a v ceníku je ještě cena za žádost o odblokování 95,-Kč . Suma sumárum 638,-Kč.Přijde mi to těžce nemorální, když jsem u UPC 12 let a nikdy žádný problém s platbou a jednou se něco takovýho stane a mám platít dvojnásobek měsíčního paušálu jako pokuty????? Proč nepošlou nejdříve upomínku SMS zdarma hned po splatnosti? u mne 23 každý měsíc... čekají 14 dní a pak pošlou rovnou paírovou za 180?.Hnus červenej.. Je proti tomuhle nějaká obrana?