Zatím jsem s vltava nebo cybex.cz neměl nějaké zásadnější problémy. Možná ale tuším, v čem tkví problém v jejich komunikaci. Oni totiž podle mne mají bordel v poště. Dva příklady z vlastní zkušenosti:1) Objednal jsem si DVD, protože před Vánocemi v Brně byly nehorázné fronty, rozhodl jsem se změnit způsob dodání na ČEskou poštu. Napsal jsem mail na info@vltava.cz, zdali je možné změnit způsob doručení a jestli jo, ať mi dají číslo účtu, abych to zaplatil. Nějaká slečna mi odpověděla, že je to možné, ale nenapsala účet. Tak jsem ji odepsal a znovu opakova žádost o číslo účtu. Další den bez odpovědi, ale došla mi už podruhé výzva k vyzvednutí zboží. Tak jsem tam znovu napsal, tentokrát na mail reagovala jiná slečna. Takhle se to opakovalo asi 3x, počtvrté jsem už napsal, že mi dochází trpělivost a jestli mi nedají číslo účtu, tak nechám propadnou vyzvednutí v osobním odběru. Poté už jsem dostal mail s číslem účtu a vše už bylo v pořádku.2) Reklamace - 2x jsem dal mp3 přehrávač během 4 měsíců do servisu, potřetí jsem už to šel řešit do cybexu. Vzali to a řekli mi, že mi dají vědět, až to bude o reklamaci rozhodnuto. Ze zákona mají to mít vyřízené do 30 dnů, neozvali se, přišel jsem tam, řekl, že už vypršela lhůta a že chci peníze zpět. Slečna bez řečí mi napsala papír, že jo, a řekla, že mi do dvou dnů dojde e-mail s výzvou, abych jim dal účet, kam mají peníze poslat. E-mail přišel ještě ten den, odpověděl jsem. Druhý den mi přišla zase výzva k účtu, ale od jiného zaměstnance. TOmu jsem řekl, že už jsem na to odpovídal, že nechci, aby vznikl zmatek a že ohledně reklamace budu jednat jen s tou slečnou, co se ozvala první. Ta se mi včera ozvala, že ten můj nedostala, abych jí to číslo poslal znovu. Tak jsem to poslal a teĎ doufám, že ty prachy dojdou.Asi takhle: když jsem nakupoval na vltava cd, dvd nebo knihy, až na ten zádrhel viz bod 1 vždy v pohodě (až na ty fronty), co se týče elektroniky, příště asi ty dvě, tři stovky dám na víc a koupím to v kamenném obchodě...