» Poradna » Programy

Vibec - nefunkční synchronizace na iPad

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 80.0.3987.116

Dobrý den, mám takový dotaz.Mám zákazníka a má problém. Má iPhone X a na něm aplikaci Viber. Protože tomu tolik nerozumí, tak si udělal zálohu Viber zpráv listopadu 2019 přímo v aplikaci Viber na "Cloud" Viberu. Koupil si iPad, stáhnul a nainstaloval Viber. Úspěšně si Viber nastavil a vyzvalo ho to k synchronizaci, tu provedl. Jen že právě, jak si neudělal zálohu, tak měl na tom iPadu (novém zařízení) zprávy jen do Listopadu 2019.Co mě napadlo, udělal jsem novou zálohu iPhonu (původního zařízení) na "Cloud" Viber přímo v aplikaci Viber. Smazal jsem z iPadu aplikaci Viber, znovu stáhnul/nainstaloval a nastavil znovu - stal se ještě větší problém. Účet se přes qwerty kód nastavil správně, ale už mě to NEVYZVALO K SYNCHRONIZACI.Zkoušel jsem nainstalovat Viber na Windows 10 a tam se úplně v pohodě ty nové zprávy stáhli, tak že vidím problém v tom iPadu. Je nějaká možnost jak donutit ten Viber, aby si stáhnul nové zprávy? Zkoušel jsem i dávat výchozí nastavení aplikace, několikrát odinstalovat a nainstalovat znovu a nic nepomáhá. = potřebuji donutit iPad, aby si synchronizoval zprávyProsím o pomoc, četl jsem plno článků, ale nenašel jsem řešení. Víte co by mohlo pomoc?

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

avatar
 | Microsoft Windows 10 Firefox 73.0

Vo Viber v telefone treba deaktivovat tablet v nastaveni > ucet > pocitace a tablety. Potom nanovo sparovat ipad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 80.0.3987.116

Děkuji za odpověď, taky jsem zkoušel, toto nepomáhá. Stane se to, že se iPad odhlásí, musí se nastavit znovu - to funguje, ale stále nevyskočí synchronizace.Díky za pokus. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 80.0.3987.122

Nikoho nic nenapadá? Prosím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Viber, Viberu, Výchozí nastavení, Nastavení - Aplikace, IPhone X