Tam se hraje na to, že když grafika sype takhle rychle snímky, tak je teoreticky menší prodleva kdy musí monitor čekat na plný snímek. Kdyby vykreslování bylo kontinuální, to znamená každý snímek obrazovky se načítal pokaždé stejně rychle, tak je to jedno. Problém je, když je různě náročná scéna. Tyicky běh a pak výbuch. Výbuch je náročnější a tudíž se vykresluje déle. Takže monitor musí počkat na aktuální snímek (proto ten pokles fps). Pokud to grafika zvládá rychleji, tak monitor čeká na aktuální snímek kratší dobu.Všechno je to ale tak rychlé, že i já to na neherním monitoru považuji za zbytečné. Pokud se mu při té nejnáročnější scéně udrží těch 60fps, tak to nemá cenu příliš řešit. Tohle možná řeší profíci, ale ty zase nemají 60Hz monitory, že? Také záleží na pingu ve hře, latenci samotného monitoru a také na rychlosti, aby nedělal překmity nebo nedokmity. Prostě pro běžného hráče je v té nejnáročnější scéně 60 naprosto OK. Ono to stejně pak vychází tak, že tam běhá a má cca 100fps. Proto každý řve, že to musí mít minimálně 150fps, ale pochybuji, že myslí v nejnáročnější scéně.