Dobrý den, potřeboval bych poradit s mým harddiskem. Jedná se o model značky Seagate. Konkrétně BarraCuda 3,5" s kapacitou 4 TB. Koupené cca před půl rokem od czc-čka. Už po dvou měsících jsem začal pozorovat zvýšenou hlasitost, ale nic extrémního. Vše vyústilo před třemi týdny, kdy harddisk v idlu najednou začal "řvát" na celou místnost. Doslova hluk jako když zapnete větrák. Disk se přestal zobrazovat v počítači a urychleně jsem ho tedy vypnul. Druhý den jsem opět počítač zapnul s myšlenkou 100% ztracených dat. Avšak disk k mému údivu naběhl a po zálohování dat prošel všemi utilitama, kterýma jsem ho prohnal. Nicméně jsem neváhal a běžel jsem na reklamaci. Samotný proces reklamace byl peklo, ale to není předmětem dotazu. Včera mi přišel disk zpátky s neuznanou reklamací s odůvodněním, že disk je 100% v pořádku. Proto bych se rád zeptal všech co dané problematice rozumíte či máte podobné zkušenosti. Co může způsobit výše popsaný problém bez objevení chyby odborníky v servisu? A je možné nějak prodejce dohnat k uznání reklamace? Nebo nezbývá nic jiného než disk nechat a čekat až sám "exne". Předem děkuji všem za případné rady.