V poslední době spam na centrum adrese narostl do rozměrů, které to tam od devadesátých let nikdy nemělo.Na různé mechanismy a podřadnější přihlašování mám na centrum.cz i atlas.cz více účtů. Poštu si po filtraci přesměrovávám do pracovního účtu na MS ExchangeOnline (o365). Na centrum.cz ale kontroluji Spam koš, a samozřejmě pomáhám přes Nahlásit spam, co se nezachytilo.Ale již asi 14 dnů je jinak toto:- množství zachycovaného i nezachycovaného spamu se asi tak zdesetinásobilo- část spamu se vyhodnotí až po příchodu do Příchozí, a teprve následně se přesune do Spam koš-e,tím pádem se mi spamy přeposílají do o365, i s těmi které v Příchozí zůstanou- o365 drtivou většinu zachytí, ale kupodivu ani tam to není úplně 100%, což dříve skoro bývalo, možná je to i tím množstvím- většina spamu chodí do schránky, kterou používám pro registrace podřadnějších účtů, tedy z toho odvozuji, že nejspíše někde došlo k nějakému úniku adres a zrovna ten aktuálně nějaký spamový producent využívá, a jde nejen o spam, ale i phishing- ale ať je to jakkoliv, tak spam filtry na centrum.cz začaly být mnohem více bezzubé, než tomu bylo v minulosti- a již popsané chování, že se spam do Spam koš-e přesouvá až dodatečně je také značně zřetelnéPrvní závěry:- chtělo by to vymyslet cestu, jak to správcům spam filtrů na centrum.cz zpětnovazebně a jasně dát vědět, aby pochopili, že je plošně opravdu něco špatně- rozhodně neklikejte na odkazy ze spamu, a to ani přes Sandbox, rozesílatel tak získává ověřenou zpětnou vazbu, že je váš účet aktivní a jeho činnost efektivní, Odhlašování přes odkaz dole v emailu je v pořádku jen pro seriózní odesílatele!