» Poradna » Zpět na dotaz

Varování před společností CART s.r.o.

Milovicaci  |  29. 1. 2007 16:30:48  |  Odpovědí: 1

Všem zájemcům o kabelovou televizi a internetové připojení od této společnosti předáváme naše několikaleté zkušenosti s touto „také“ firmou. Zaměříme se dnes na kvalitu a nabídku v oblasti internetové konektivity a jednání společnosti se zákazníky.

internetové připojení – společnost během několika málo let působnosti v naší oblasti změnila (bez jakékoli informace předem – a pokud informaci poskytla – tak pouze jako oznámení –tedy bez možnosti námitky) podmínky připojení. Pokud patříte k dlouhodobým zákazníkům – jistě víte,že v původních smlouvách není ani slovo o agregaci – naopak je vyzdvihována plná rychlost připojení oběma směry, není uvedena jediná zmínka o omezení datového toku po stažení určitého objemu dat, dále není uvedeno omezování rychlosti připojení v tzv. P2P sítích atd… Tyto změny by se daly pochopit (trh se vyvíjí, poskytovatelé připojení mění..)
Bohužel v praxi tyto změny znamenají pomalý a nenápadný růst cen. Na první pohled dochází ke zvýšení rychlosti připojení k internetu . Důkazem je poslední ceník od této společnosti. Zároveň však dochází k omezení rychlosti odchozího spojení až o polovinu oproti původnímu stavu. Praktické využití zvýšené rychlosti je minimální! Pokud používáte internet k prohlížení www stránek a občas si stáhnete obrázek – vůbec tuto rychlost nevyužijete !! Ale zaplatíte víc (došlo přeci k omezení odchozí rychlosti) !! Pro uživatele tzv. P2P sítí stále platí max. omezení rychlosti stahování na nějakých 100kB/s – tedy opět není ani zdaleka využita plná garantovaná rychlost. V nových podmínkách se objevuje již i max. objem přenesených dat.
- samostatnou kapitolu tvoří ochota a způsob jednání této společnosti s jejími zákazníky. V případě poruchy máte možnost nahlásit závadu buď na www stránkách společnosti CATR (to Vám ale musí internet fungovat) , nebo zavolat na telefonní záznamník . Zkušenosti jsou takové, že pokud nahlásíte závadu na www stránkách – nikdo na ni nereaguje!!! Můžete popis závady rovnou napsat na “lampárnu“. Pokud nahlásíte závadu na záznamník – časem Vám zaměstnanec zavolá – a v naprosté většině případů oznámí, že o poruše se ví a pracuje se na ní – to je v pořádku. Popř. že chyba není u nich, ale na straně jejich poskytovatele a že s tím nic nelze udělat. Také Vás tento problém poskytovatele, kterému platíte za NONSTOP připojení značnou částku peněz zajímá ????? Máte samozřejmě možnost zažádat o slevu – ale už jenom skutečnost, že se musíte ozvat a dožadovat se svých práv – a sleva Vám není poskytnuta automaticky – něco o jednání společnosti CATR vypovídá…
- internet mnozí z nás nevyužívají jenom pro zábavu , ale i pro vlastní výdělečnou činnost. A pokud zrovna potřebujete např. odeslat platby, větší množství firemních dat na zahraniční FTP servery , dohodnout obchod přes komunikační program SKYPE atd. a internet zrovna není funkční – jistě Vás tato situace nenechá klidnými.

Bohužel problémy s připojením k internetu se neobjevují jednou za měsíc či dva. Prakticky nastávají výpadky každý týden (mnozí z nás je ani nepostřehneme - stránka se načítá o něco déle – kdo v této problematice není odborník – nevšimne si) .

Arogance a nezájem řešit situaci jsou již dobře známými fakty o této společnosti. Naštěstí se i již v naší oblasti objevují konkurenční poskytovatelé připojení. Nejenže nabízejí výrazně menší poplatky – ale také i výrazně vyšší garantovanou rychlost připojení.

Na závěr tohoto malého zamyšlení se ještě jednou vrátíme k novému ceníku – jako naprostý výsměch působí zmínka o zvláštních příplatcích za garantovanou rychlost připojení pro hráče on-line her. Nepřipadá Vám, že si společnost CATR s.r.o. dělá z lidí legraci ? Pokud platíte za rychlé připojení – automaticky snad také dostanete patřičnou rychlost odezvy …
Proč platit dvakrát ???

Kolektiv 12 uživat

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.