Dobrý den, chtěla bych se poradit. V 04/2012 jsem zakoupila notebook Samsung 300E5A. Processor: Intel® Core™ i3 Processor 2330M (2.20 GHz, 3 MB L3 Cache). 14 dnů po vypršení záruky mi na dvakrát odešel. Pokaždé došlo k zamrznutí PC. Poprvé pomohl obnovovací systém Samsung Recovery Solution 5, nainstaloval se znova Windows, ztratila jsem data na C. Dva dny po tomto opravném zprovoznění došlo opět k zamrznutí a kolapsu celého notebooku. Odnesla jsem ho do servisu. Tam původně diagnostikovali vadný HDD. Při připojení nového HDD nešlo nainstalovat operační systém. Chybová hláška 0x8007005. Zkoušeli vše možné. Nepovedlo se. Poté udělali novou diagnostiku a zjistili, že mám vadný chipset, konkrétně jižní můstek. Tento vadný chipset mi následně, řečeno hantýrkou, odpálil HDD. Tedy 14 dnů po vypršení záruky mám počítač, který je zcela nepoužitelný, oprava by stála cca 5500 Kč. Včera jsem zjistila, že v r. 2011 společnost Intel avizovala, že z výroby má vadné chipsety, které šly do distribuce a jejichž používání může způsobit po cca 2 až 3 letech tento problém v noteboocích. viz třeba zde http://pctuning.tyden.cz/component/content/article... http://www.cnews.cz/clanky/intel-stahuje-cips... V servisu mi technik potvrdil, že se mě to týká. Takže co teď? Obrátit se na prodejce, na výrobce notebooku, na koho? Nejsem milionář, abych platila za opravu, nebyla jsem upozorněna nikým, že můj notebook může obsahovat vadný chipset z výroby. Jak byste postupovali? Děkuji.