Na vině je samozřejmě managment Seagatu, protože všechno uspěchávají. Bugy ve firmwaru disků dělají pravidelně už od řady 7200.10. O odbornosti IT obchodů bych pomlčel - vesměs to jsou jen cvičené opice obsluhující průtokáč peníze-zboží - ono je to vidět například na aféře EVGA - neznám žádný český obchod, co by kupující upozorňoval na chybějící podušku pod VRM nebo ji tam sám přidával. Podpora tohoto rázu se dělala naposledy u desek PC-Chips/Tomato a FIC v dobách Slotu1 a prvních desek se Socketem A - pak začaly hodně padat rabaty na zboží a už se to finančně nevyplatí.BIOS/EFI firmware základní desky si většinou dělám sám, zhruba co půl roku (protože v tomhle na výrobce není spoleh - tímto zdravím Asus ukončující podporu dva roky po vydání a to i u nejdražších desek pro LGA2011), obvykle potom, co Intel vydá nový mikrokód. U disků firmware aktualizuji vždy při koupi a potom kontroluji zhruba jednou do roka. U NASu se mi to například vyplatilo, když jsem podchytnul bug WD, který končíval tím, že se WD Green uparkovaly k smrti - mě se to nestalo, ale znám pár takových lidí, kteří takto nenávratně přišli o data, protože umřely všechny disky v poli naráz.