» Poradna » Notebooky

V počítači došlo k problému, je třeba jej restartovat.

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 68.0.3440.84

Zdravím, už podruhé se mi stalo že mi notebook, který mám necelé tři měsíce napsal tuto chybu: V počítači došlo k problému, je třeba jej restartovat + QR code.Poradíte mi prosím co s tím? Mám dát notebook na reklamaci?Díky.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Android Chrome 66.0

Nejdřív můžeš zkusit čistý reinstall.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 67.0.3396.99

No nevim, reinstallem by o tu záruku mohl přijít, záleží na smlouvě. Když se objeví to hlášení o problému, určitě tam musí být nějaký výpis chyby nebo možnost zobrazit víc informací. To by chtělo prvně zjistit, až se to příště objeví, protože takhle víme jen, že to může způsobovat cokoliv. Možná něco co bylo nainstalováno během těch tří měsíců. Každopádně ta reklamace by to určitě vyřešila, ale člověk si počká a když ho musíš poslat poštou, tak ještě prachy. Víme jak to je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Firefox 62.0

Co je to za blábol, že by měl přijít o záruku kvůli reinstalu systému, která se na tohle stejně nevztahuje, protože u některých jedinců by se servis zbláznil... Takže ho nejspíš vyhodí s tím, že si to rozvrtal sám a ať buď zaplatí nebo si to opraví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 68.0.3440.84

Napřed odviruj.Pak uvidíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 68.0.3440.84

Teď se mi to stalo znova po připojení repráku přes bluetooth. Je možné aby se mi s notebookem něco stalo? Např modrá smrt nebo ztráta všech dat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Chrome 67.0.3396.87

udělat obnovu do továrního nastavení, pokud ani to nepomůže tak reklamace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět