Ahoj, nedávno jsem zde psal dotaz ohledně vyjednání lepšího tarifu u operátora, konkrétně T-Mobile. V pátek jsem tam volal, mluvil jsem s týpkem, ten mě přepojil na slečnu z retenčního, která mi řekla, že lepší nabídku pro mě nemá, protože mám to nejlepší co mají (mám neomezený tarif, vč. rychlosti za 490kč), ale že se mi ještě ozve kolegyně. Tak jsem řekl, ať se ozve koncem týdne, že zvážím ostatní nabídky. Ozvala se dnes 😃 bylo mi řečeno, že lepší nabídku nemá a když jsem ji řekl, že nejsem rozhodnut jestli zůstanu nebo ne, tak se zeptala kdy se má ozvat. Na rovinu jsem se ji zeptal, co chce řešit, když lepší nabídku nemá a OKU kod si zvládnu vygenerovat sám a prý pořebuje vědět, jestli zustavam nebo ne a ozve se zítra ráno. Co zamýšlejí tímhle jednání? Protože mám zkušenost s Vodafonem, že jsem řekl, že nevím, že si vygeneruju OKU kdyžtak sám a nechali mě bejt. Ale T-Mobile je evidentně z nějakýho důvodu dost urputnej. Samozřejmě s tou lepší nabídkou jsem taky blafoval… žádnou nemám 😃 ale zajímalo by mě, když bych to třeba riskl a řekl, že odejdu i přesto, že mi řekla, že lepší nabídku nemají...tak jestli mi třeba může vypovědět smlouvu po telefonu nebo zrušit tu slevu? Díky. https://www.zive.cz/poradna/co-dal...tanswers=1//Nezakládejte další dotazy na stejné téma. Pokračujte v původním, na které jste si sám pěkně našel odkaz, viz. výše. I tak je obchodní strategie operátorů poměrně dost mimo zaměření poradny. Moderátor// Ukázat celý příspěvek
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.