On je jinej, neřeš ho.. stojí si na vedení a neví vůbec co říká. UPC je smejd. Ostatně, podívejte se na to sami:
Text pozadavku:
Dobry den, chci se zeptat, proc mi nefunguji P2P site ruznych druhu korektne? A jestli to nejak Vy, jakoz to poskytovatel pripojeni omezujete? Jeste v srpnu fungovalo vse bez problemu. Prohlizeni stranek je rychle, ale P2P site nejdou (napriklad DirectConnect). Dekuji za odpoved na e-mail.
Datum prijeti: 10/18/2008 6:12:58 PM
Vazeny pane, Vazena pani,
dovolte, prosim, abychom touto formou reagovali na Vas e-mail ze dne 18. 10. 2008, tykajici se technickeho problemu.
Bohuzel, jakozto ISP, tedy dodavatel konektivity nejsme schopni ovlivnit jakymkoliv zpusobem dostupnost peeru v systemu P2P sdileni dat. Tuto aktivitu nijak nemonitorujeme ani neomezujeme.
Je nam lito, ale tento dotaz jde mimo spolecnost UPC.
Pokud budete reagovat na nasi odpoved, nepouzivejte, prosim, tlacitko odpovedet, ale vyuzijte kontaktniho formulare na web.upc.cz ...
S pozdravem a pranim prijemneho dne
J. Svehlak
specialista datove podpory
PS: není to vtípné? to je perlička, která mě sice pobavila, ale problém nebyl vyřešen.. Tak jsem napsal druhou stížnost, tentokrát jsem se rozepsal víc:
Vaše odpověď vypadá pouze jako špatný vtip. Pokud vy nic neomezujete a u ostatnich poskytovatelu to jede jak má, na koho se mam tedy s timto problem obratit, aby to řešil? Server dc.bestofallhub.com na portu 4411 běží bez potíží, majitele znám osobně a tam problém není. Používám Direct Connect ke sdílení vlastních legálních dat mojí hudební tvorby z důvodu propagace kapely, proto si nejsem vědom že bych porušoval nějaký ze zákonů. Jak je možné, že ostatním uživatelům používající připojení UPC se děje to samé, jako třeba pomalé načítání senamu uživatelů? Lagy jsou tak velké, že bych mohl 3x shlédnout můj oblíbený pornofilm s konkurenčním připojením O2. Jestli hodláte nadále mlžit, omezovat, nebo jakkoliv omezovat služby: 1.) Zákazníci by to rádi nejdříve věděli,… protože tohle součástí smlouvy není; 2.) Zruším připojení k internetu od UPC a přejdu ke konkurenčnímu poskytovateli, či-li 3.) po několika letech vám vypovím smlouvu; 4.) čekám vaší odpověď a už se nemohu dočkat toho, jak se zase pěkně zasměju. Pochopte mě, chci aby jste vyřešili problém. Garantujete rychlost připojení, ale nejste schopni vaši garanci dodržet. Děkuji za VYŘEŠENÍ !!
Datum přijetí: 10/23/2008 8:45:33 PM Ukázat celý příspěvek