» Poradna » Ostatní

TS BOHEMIA jsou pekny smejdi!!!!!!!!!!

 |   | 

Velkoobchod TS Bohemia jsou pekny smejdi. Kamos ma drobnou prodejnu, kde prodava vypocetni techniku. Jiz asi rok spolupracuje s TS Bohemia a bral od nich nejake PC komponenty a i sestavy Barbone. U sestav Barbone je v reklame psano, ze zaruka na tyto sestavy spociva v 48 hodinovem servisu. Ted muj pribeh. Pres toho kamose jsem si u TS Bohemie objednal v lonskem roce na Vanoce sestavu Barbone za cca 28 tisic. Vse behalo v pohode nekdy do kvetna 2004. Pote se PC zacalo samovolne restartovat, zamrzat a byly s nim ruzne peripetie. Nejsem zadny pocitacovy blb a tak jsem hodil veskere komponenty na testy, RAM, CPU, ale nic jsem neodhalil. PC stale blblo. Rekl jsem si „no nic, PC je v zaruce, posleme ho na reklamaci a vzhledem k 48 hod. servisu ho mam do tydne doma“. Samozrejme, ze jsem pred tim nekolikrat preinstalovaval system. Toto nepomohlo. Po odeslani se PC tri tydny nevracelo, tak jsme s kamosem volaly do TS Bohemie, jak ze to s PC je. Kdyz jsem se odkazoval na ten 48 hod. servis, tak mi s usmevem odpovedeli, ze toto plati v pripade zjisteni zavady a oni jeste zadnou nenasli. PC udajne beha jak ma. Rekl jsem si, ze jsem asi blb a cekal jsem co bude. PC se po dalsich dvou dnech vratilo, ze je OK, ze se nerestartuje ani netuhne a reklamace je neopravnena. Ja byl temer mesic bez PC. Je pravdou, ze asi mesic PC behalo v pohode. Po mesici opet to same. Nedalo se s nim nic nedalt, zavadu jsme neodhalili a proto jsme PC zaslali na zaruku do TS Bohemie. Po tydnu jsem opet volal na servis, kde mi nejprve dva dny shaneli technika, ktery to ma na stole, ale bohuzel tam zrovna nebyl. Po dalsich dvou dnech se PC vratilo, ze bezi jak ma a zaruka je neopravnena. Opet jsem si rekl, ze jsem blb a PC nerozumim. Skutecne to opet slo asi tri tydny a zacalo tuhnuti opet. Opet nasledovalo nekolikanasobne reinstalovani WinXP, ale PC nechodilo. Po startu Woken PC temer pravidlene vytuhlo a to i cistym systemem. Proc se v HW hrabat, kdyz je PC v zaruce, tak jsem ho opet poslaly na servis. Ukázat celý příspěvek

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

avatar
 | 

No ja zas mam s TS Bohemia jen ty nejlepsi zkusenosti,ale samozrejme je tvuj pribeh zajimavy a nezpochybnuju to,mne zas blbla grafarna,a to sem si pocik skladal sam,zkratka porad mi to vypinalo monitor,pameti ok,3Dmark ok,kamosovi sem dal tu grafiku mu slapala,me ta jeho taky,dal sem zpatky moji,zas to blblo,inu rekl sem si ze nicim jinym to byt nemuze, vzal sem grafku a jel sem ji reklamovat.Po 14 dnech mi ji vymenili za novou a PC slape jako hodinky.Tot muj pribeh. Takze ja s Bohemkou spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Zrejme to bude o tom, ze ty jsi reklamoval grafiku za par kacek a ja PC za 28k.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No, zprvu bych chtěl poprosit Palics-e, aby se mi ozval na mail fighter.games@centrum. cz, co měl za grafiku. Díky v textu vysvětlím.Já měl s TS Bohemií vždy dobré zkušenosti (celkem dost nakoupených komponent). Při osobním nákupu nebo nákupu přes interlink s osobním odběrem v Brně jsem neměl nikdy problémy a doteď jsem nic nereklamoval. Taky jsem vždy vše nakupoval po dílech a skládal sám, takže s hotovými komply nemám zkušenosti (a nikdy je nechci získat od žádné firmy - mám je jen nad opravami hotovejch počítačů :o/ ). Až teď jsem strýcovi skládal comp za 30000 (v podstatě výměnou za notebook podobné ceny - měl 2 a 1 používal jako stolní). Obědnal jsem ho na přes DPL na dobírku. Mělo to trvat 3-4 týdny, ale již od 2. týdne jsem kontroloval interlink. Jaké bylo moje překvapení, když asi za 16 dní od objednávky se objevila ráno služba DPL a dovezla mi počítač. Jelikož předchozí den nebyla objednávka označená jako hotová a nikdo se mi neozval, tak jsem neměl hotovost. Díky ochotnému řidiči jsem si jel vybrat peníze a domluvil jsem si nový termín. Potom jsem v rozčílení si podal přes telefon obchodníka (teď lituji - jistě za to on osobně nemohl, ale na druhou stranu je i zaměstnanec zodpovědný za činnost ostatních zaměstnanců a zaměstnavatele). Ještě tentýž den byl počítač složen (i přes zkoušky, které mě čekaly :o)) ) a zkoušenej. Jednou za čas vytuhnul (téměř vždy při clone na monitor a televizi) a nejsem si jistý, čím to je. Typuji grafiku (Gigabyte GF6600GT). Paměti OK. Procesor (Athlon 64 3000+) studenej (spíše ledovej i dotyk 25°C). Zdroj 400W, HDD OK. Doufám, že objevím závadu a bude rychle vyreklamovaná, nebo mě strýc sežere zaživa :o((.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jo, ještě 2 věci. Ochota prodejců v Brně je strašná. A druhá souvisí - obecně platí: Čím větší tržbu hodláte udělat (nebo jste již udělali) a čím slušněji, "obchodně" a sebejistě vystupujete, tím ochotněji se k Vám bude chovat obchodník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

Několikrát ověřené jsou Tvé zkušenosti.. nic nového pod sluncem, TS Bohemia je skutečně sám o sobě problém..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Do firemních sestav ti nacpou ty největší šmejdy. Nejlepší je poskládat si PC sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

hmm, a jak poznas smejdsky kusy? treba pamet kdyz ti ji v kramu daj do ruky a tvrdi ze je na 100% funkcni a ty prijdes dom a pocitac se ti nerozbehne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Paměti zásadně kupovat značkové CORSAIR atd. (v TS bohemia nevedou)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Ano,komponenty z TS bohemia proč ne ale vybírat kvalitu. Nechat si tam sestavit PC? Asi neznáte materiál z kterého staví a hlavně jejich techniky ! !
Od toho se pak zákonitě odvíjí reklamace a to je noční můra všech zákazníků TS bohemky.Konkrétně Olomoucká TS bohemia - nejhorší co jsem kdy viděl. Důrazně varuji před nákupem celé sestavy,nebo nákupem komponent typu lcd monitor a jejich systémem naslepo - to je (zaplať a pak se podívej co jsi dostal).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

S tim musim bohuzel souhlasit. Olomoucka Bohemka je katastrofalni co se reklamacniho oddeleni tyce. Reklamoval jsem tam jiz jednou LCD (v roce 2007), reklamace trvala 7 tydnu!, nyni tam mam to same lcd opet na reklamaci a jako bonus zakladni desku. Je to docela k nasrani, jeste delat z lidi kreteny. U lcd chapu ze to trva delsi dobu, musi odeslat do servisu (Praha), ale u desky mi bylo sdeleno ze prijde v pondeli. Tak jsem prisel, bohuzel reklamace neni stale vyrizena (prej nemaji na sklade, ale podle eshopu meli 8 kusu teto zakladni desky volnych), po mnoha telefonatech a osobnich navstevach v reklamacnim desku stale nemam.
Ceny v jejich eshopu take nejsou zrovna nejlepsi, rozdil cini od pouhych par korun az po nekolik tisic. napr disk Seagate ST3640323AS lze k dnesnimu datu sehnat za 1790 vc dane, kdezto u bohemky za 2231. Pokud k tomu pripoctete problemy s reklamaci tak si kazdy rozumny clovek dvakrat rozmysli zda u nich neco nakoupi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP IE 7.0

Nechápu,během 10ti let asi pět reklamací a vždy v pohodě a rychle. TS OL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

A jak to celé dopadlo? Nevím jestli je to jen můj problém ale mě původní příspěvek se mi zobrazuje jen po:"Ten se s nim moc bavit nechtel, vysvetloval mu, ze reklamace predesle nebyly uznany a zak"co bylo dál, jsem zvědavý, děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jojo, proste to tam neni nadatlovany cely. Taky by me ten konec zajimal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No doufam, ze se mi nic nerozsype. Asi pred 3 mesici jsem slozil comp a bezi. O reklamacich v TS Bohemia tu bylo napsano dost a doufam, ze tohle nebudu muset absolvovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

no, me se to sice nechtelo cist, ale TS Bohemia jsou kreteni a mam s nimi taky velmi spatne zkusenosti. A to povicero, kdyby jen jednu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Kvůli něčemu takovymu už tam nenakupuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Nechapu, ze u nich stale utracis penize, kdyz mas opakovane spatne zkusenosti. Je v CR malo pocitacovych firem???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

ja u nich nic nekupuji v zadnym pripade, ale mi znami jsou nepoucitelni, stejne jako jedna firma, pro kterou delam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ale když jde člověku o každou korunu, tak mu pomalu nic jiného nezbývá, než jím do T.S.Bohemie... (Snad jen softcom.cz). Rok a něco zpátky jsem si taky skládal nový kompl - měl jsem na to asi 40 000 a tak jsem si za ty prachy chtěl koupit samozřejmě co možná nejlepší komponenty. Nakonec jsem koupil Athlon XP 2000+, 256DDR, 80GB HDD, 19"monitor, atd. ale to je nedůležité.. podstatné je, že to co jsem v T.S.Bohemce sehnal za těch 40000, bych třeba u Autocontu, nebo u dalších počítačových firem sehnal o minimálně 10 tisíc dráž... Ale musím uznat, že do T.S.Bohemky chodím nakupovat taky s krajním odporem, a když jsem tam šel jednou něco reklamovat, tak jsem se třepal víc jak před zkouškou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

www.alfacomp.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 53.0.2785.116

Ach jo,treti stejna zavada tabletu a nechteji vratit penize,uz nikdy TS-Bohemia BRNO,nejvetsi hovada ,zlata ALZA,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

pocitace z TSB jsou nevetsi smedy pod sluncem. kdysi pred 3-mi lety jsme potrebovali zajistit nejakou vystavu a zapujcili jsme s TSB 20ks standardnich PC. 16 z nich tuhlo, restartovalo se ci jinak blblo - vadne desky, vadne RAM, na dvou strojich nebyl pripevneny chaldic cpu a jen se tak hloupe bimbal, spatne pozapojovane diody atd... Kdykoli mam moznost se posadit za nejaky ten barbone, pokazde zjistuji, ze pocitac je jaksi "zabrzdeny". Nevim cim to je, nezjistuji to, ale znate to - 3GHz PIV s pul gigem RAM, relativne cisty system a cekate dve-tri vteriny nez se otevre okno a nactou ikony, disk neustale swapuje..... Tak to proste nekupujte a hotovo.Par kluku z TSB osobne znam, chodime obas popijet nejaky ten zlatavy mok a tak, ale ty pocitace jsou fakt des. Voni je tam honej jak naduty kozy, vetsina dilu je nejak pokoutne nakoupena kdovi kde a podle toho to vypada.  Jo holt nekde se usetrit musi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Hm, taky jsem kdysi slyšel, že díly cestují velmi zvláštními dopravními kanály v dost omezeném počtu kusů.. U nich jsem prostě definitivně skončil ještě když si říkali Herold, tehdy měli v cenících některé skvělé kousky od dvou set do tisíce levněji než konkurence, bohužel však nikdo nepamatoval, že by to někdy měli skladem. Měl jsem tam mít vytelefonovaný monitor, ale prostě i když po telefonu měli na skladě tři kusy, ze kterých jsem si pro jeden chtěl přijet, tak jej odmítli odložit a po ověřovacím telefonu od třetí osoby nic takového na sklad ani nedostali..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Tento clanek me vazne rozesmal :o)))))))))) Velmi dobry kamarad ze skolnich let pracuje v T. S. Bohemii, tak jsem si rekl ze bych ho trosku poskadlil a poslal jsem mu to. Docela me ovsem uzemnila jaho odpoved, ze takovyto bulvar nemuzu brat vazne, nikdy nepujcovali 20ks pocitacu na zadnou vystavu! At je jak je musim se tedy T.S. Bohemie zastat, nejen proto ze jsem dlouholetym zakaznikem, ale i z toho duvodu ze je velmi jednoduche anonymne psat pomluvy a lzi. Vite nakupuji u T.S. Bohemie jiz pres 5 let a myslim ze jako kazdy obchod ma sve klady i zapory. Pro me ovsem jednoznacne prevazuji klady, maji vyborne ceny, prehledny webovsky obchod, ochotny personal a hlane kdyz potrebuji dejme tomu 200 GB pevny disk tak ho maji skladem a nemusim na nej tri dny cekat. Co se tyka reklamaci, myslim ze neexistuje nikdo kdo by byl z jakekoliv reklamace stastny, uz jen samotny fakt, ze se neco pokazi je k vzteku a ted jde o to jak se zachova prodejce a jak rychle dokaze tuto mrzutost vyresit. V praxi zatim 3 reklamace jednou deska MSI okolo 14 dni (vymena za lepsi desku Gigabyte), nekompaktibilni pamet 2dny a mys vymenou ihned, tedy naprosta spokojenost.  TSku mohu jen doporucit!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

to je problem vsech diskusi .. a nejen na zive.. polovine techto prispevku z principu neveirm... vesmes je povazuju za nesmysl, vylevani zlosti (a stejne je vetsina ve smyslu "kamarad mel", "kamarad koupil", "slysel jsem"...)¨.. a nebo melo par lidi fakt smulu a narazilo na blbce...

kdekoli je nekde tema "reklamace v alzasoftu" tak se taky zarucene najde milion "expertu" o tom, jak delaji obstrukce a kdesi cosi ... za posledni rok a pul jsem v alzasoftu reklamoval 4 veci (na zaklade techto "pomluv" jsem z toho mel poprve docela vitr), z toho 1x reklamaci neuznali (neresil jsem, slo o kravinu), a 3x reklamaci uznali (z toho 2x provedli vymenu dotycne veci rovnou na miste pri podavani reklamace, 1x jsem cekal asi 14 dnu) ... cili at si kdo chce co chce rika, mam s alzou vesmes pozitivni zkusenosti (jako jedinou negativni mam to, ze jsem tam letos v zime pred vanoci cekal u skladu asi 4 hodiny.. ale to neni chyba alzasoftu.. ale moje - cekal jsem to, a stejne jsem tam jel ...)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Tak to můžete mluvit o štěstí odkud jste?.Ochotní prodejci ano,ale ty reklamace?Kterou TS bohemii myslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 IE 11.0

Až na vzácné vyjímky nakupuji u TS Bohemia Olomouc a neměl jsem nikdy problém ani s nákupem ani s reklamací. Já jsem velmi spokojen nejen s nákupy, ale i s jednáním pracovníků firmy, vždy ochotní pomoci i poradit. Kolář

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Moje zkušenost je velmi podobná. Jednalo se o MB Asus P4PE, známá a na netu nyní již omílaná vada BIOSu. 2x "neoprávněná reklamace" po 350.- korunách a deska v ceně 2800 (+ těch 700) nakonec skončila v koši. Jednání jako s blbečkem typu "co jste s tím dělali", nakonec koupena deska jiného výrobce. Jsou to kreteni a šmejdi a už bych tam nekoupil ani ň. Přeju jim to nejhorší, dacanům. Michal U. Brno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Co je stěma deskama ? Já ji mám a mám problém s samovolným restertem, je to tou deskou ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Taky mám P4PE a žádný problém. PC jsem si před rokem sestavoval prvně sám z jednotlivých komponentů (P 4@2.4GHz/533, 512MB RAM, WD 120 GB, Radeon 9500, MITSUMI CR-48XFTE (vypaluje 54x !!!), MITSUMI DW-7801TE, LCD 19" ViewSonic 191b) zapojil do sítě a od té doby to fachá, jak má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Problém s deskou ASUS P4PE: Při vypnutí počítače ze sítě na dobu delší než 2-3 hodiny dochází někdy po znovuzapnutí k zastavení bootu a spadnutí do BIOSu s hláškou, že bylo provedeno přetaktování procesoru na hodnotu větší než je možná a systém uvedl hodnotu do původního stavu. Poté se počítač zastaví. Když následuje uložení, uzavření biosu a restart, je vše již v pořádku. Tato závada se vyskytuje pouze, je-li počítač fyzicky vypnut, tedy buď odpojením od sítě nebo vypnutím kolébkového vypínače na zdroji. Navíc se nevyskytuje pokaždé, ale asi ve třetině případů. Navíc kolísá napětí VCORE více, než je obvyklé. Deska byla zkoušena se zdroji KME300W, FORTRON400W a ostatními zdroji snad všech mých kamarádů. V TS Bohemia byla reklamace několikrát odmítnuta, deska jednou vyměněna za jinou, stejnou, a nakonec jsem byl nucen místo neustálých cest do TS Bohemia zakoupit desku Gigabyte 8ipe1000 a je po problému. Jen mám jaksi suvenýr za více než dva litry jako vzpomínku na tuto firmu. O tomto problému se psalo před rokem i na internetu nejen u nás, ale v zahraničí a zkušenosti jsou takové, že některé kusy to dělají, jiné ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ak ide o dosku ASUS P4P800E Deluxe.Mal som ten istý problém ako popisuje Majkl.Dokonca mám na nej zdroj KME 400W.Stalo sa my aj to že som zapol PC a nič len vetráky bežali.Rasetol som a zas to bežalo.Kupil som zdro Titan Power
560W že to bude asi zdrojom.Zapojil som len 20pin ten 4pin nie a jeden 4pin určený pre CPU.Zapnem a PC sa vôbec
nerozbehlo ani vetráky.Dal som naspeť starý zdroj KME 400W a PC išlo.Takže my ostal fungl nový zdroj ktorý nikdy nevyužijem.Zaujímavé je že na inej zostave funguje len nie na mojom staršom PC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Máte ještě tu základku? Pokud jo, zkuste mi o ní hodit info na reklamace@mikrosweb.cz možná Vám dokážu pomoci s reklamací či vrácením peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

Zde je můj příběh: Koupil jsem si v TS Bohemia AMD 64 3000+ a MSI K8T Neo. Vše jsem složil a pc spustil. Vše chodilo normálně až na akceleraci 3D rozhraní. Po spuštění videa či hry se PC seklo. Toto se stávalo vždy s grafikami od NVidie. Reklamace desky v TS - neuznáno (závěr technika: funguje s Nvidia). Doma vyzkouším - nic se nezměnílo. Další bezvísledné zkoušení a pátrání po chybě. Druhá reklamace té samé desky - uznáno (závěr technika: opravdu nefunguje s grafikami NVidia). Už tohle mě dost vytočilo a to ještě když mi řekli že s tím nic nemůžou udělat - že mají za reklamačím řádu napsáno - za kompatibilitu komponentů neručíme. S tím mě poslali s vadnou deskou domů a doporučili mi že starou grafiku(4200 Ti) mám prodat a koupit si Ati. Prostě horší obchod s výpočetní technikou neznám. A to ještě machrujou s certifikáty ISO a přitom porušují zákon na ochranu spotřebitele(V manuálu zákl. desky vůbec není napsáno že nefunguje s chipi NVidia - respektive je tam napsáno že podporuje grafiky standartu AGP 4x 8x což grafiky NVidia bezpochyby podporují).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

chapu, ze ne kazdy je odbornik, ale ta spatna RAM by byla prvni vec, co by me napadla. na druhou stranu, ten technik by odbornik byt *mel*, takze me dost zarazi jeho jednani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

avatar
 | 

obcas ma TSB nejaky ulet to jo, ale zas takova tragedie to snad neni, ikdyz je fakt ze vetsina reklamaci trva bez dne mesicale zase chapu proc tomu tak obcas byva zejmena v dobe valnocniho silenstvi:1. co se nevejde do skladu je venku :o/2. na skladani PC najimaji pred Vanoci brigadniky a plat je tusim 50kc/hod coz je k smichuvanoce + 1 + 2 = rychla + mozna nezcela odborne provedena montaz + z komponent co treba prosli mrazemreseni problemu se stabilitou v TSB = test 3Dmarku a tvrdi ze pres noc ... no nejsem si jisty ze je to nejlepsi reseni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

No to to je geniální !  " na skladani PC najimaji pred Vanoci brigadniky"   Někde jsem slyšel, že skladat PC může jen někdo s vyhláškou elektro a někde jsem zase zaslechl,že to musí být osoba odborně způsobilá.  Kolik je na těchto tvrzeních pravdy jsem se nepídil, ale faktem je, že PC je elektro výrobek akaždý kdo s ním manipuluje (vevnitř) musí zatraceně dobře vědět co dělá.O nepřipevněných chladičích na CPU jsem už slyšel své.  V každém případě bratránek si takovouto sestavunechal také někde zakoupit a co se nedělo. Nezapojená LEDka na disky, nezapojený CD-ROM. Servisní plomba vzadu.  Takže tam asi jak nějaká piča ne jedenkrát, ale dvakrát musel jezdit než mu to ti mentálně retardovaní kreténi (děcka co pokuřují v pracovní době a mimo tu chlastají - jinak na PC, které neseskládaly doma hrají hry).V BOHÉMCE to teda nebylo - bylo to jinde, ale to je také důvod proč nikdy:1 ) Si nenechávám od žádných kokotů mrvit zakoupené PC2 ) Nekupuji levné věci - nejsem tak bohatý ani nemám tolik časuMyslím že k tomu už není co dodávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Existují firmy, které v podstatě dávají seskladané PC zákazníkovi na diagnozu.Jednoduše není tamní personál schopen to PC sestavit a nastavit ani posoudit co na tom vlastně nefunguje.Samozřejmě vždy je vzadu na PC plomba a zákazník musí dedukovat co nefunguje - oni tomu nerozumí, alezákazník do PC zasahovat nesmí - je pod zárukou.Obvykle také platí, že čím více zakazníků firma má tím více na ně sere.To není pohádka to je realita !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

-->

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jak to vsechno dopadlo??? Zatim nijak. Zitra odchazi PC jiz popate na reklamaci. (nebo poseste??? uz ani nevim) Moc nadeji si z toho nedelam. To jejich ISO taky moc nechapu. Po jedne z telefonickych diskusi s technikem, ktery mel PC opravovat, jsem si udelal obrazek o cele firme. Totalni trotl, ktery PC pouze montuje dokupy a kdyz na nem neco nejde, tak je v koncich. Proste, nekolikrat zakaznikovi vrati PC s tim, ze je reklamace neopravnena a zakazniku strel se z toho dohlavy. Zrejme podnikova strategie. Vsak uz jsme penize vyuctovali a dokazuj, ze to PC neni v poradku. Vzdyt je zcela jednoduche napsat na pruvodni list reklamace, ze se zadna zavada na PC neprojevila a neuznat reklamaci. Kdyby se to objevilo jednou, tak si skutecne reknu, ze jsem blb a delam neco spatne, ale kdyz se temer stejna zavada projevila ponekolikate.... Pokud na PC nainstaluju cisty system s ovladacema a PC tuhne, tak s tim asi moc nevymyslim. Pouze se pohrabat v HW a na to je snad zaruka. Ta jejich reklama na 48 hod servis je taky super. Je mi jasne, ze ted me budou mit za otravu, ktery PC nerozumi a pouze prudi. Bohuzel nejsem zadny pocitacovy blb a to PC jsem kupoval zejmena kvuli tomu 48 h servisu. Uz to nikdy neudelam. Byva pravidlem, ze pokud tuhne PC s cistym systemem, tak se zacne od pameti, pres procesor, zdroj atd. Pokud to tam technici nevedi, tak tam nemaji co delat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Nechci ti kazit iluze, ale tohle je celkem běžná taktika některých firem. Já měl stejný problém s mobilem v servisu Eurotelu, nebo s HIFI v Centron expert. Oni zboží jednoduše opraví, někdy ani to ne a do reklamačího protokolu uvedou, že se závada neprojevila. Má to dva důvody - neoprávněná reklamace není reklamace, takže to dva roky můžeš zkoušet do alelujá, a dále z tohoto důvodu se ti neprodlužuje záruční lhůta o dobu, co byla věc v servisu, takže, když si tam pobyde vždy 30 dní, tak to docela odsejpá a zachvíli je po záruce. Když připočítám penále za neoprávněnou reklamaci, je to docela sranda.P.S. moje oprava mobilu den po záruce: poštovné celkem 200,-; práce technika 2 hod. 800,-; nová součástka 4,- celkem 1004,- Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Neviem, kam to posielas na reklamaciu, ale mat taky problem, tak to k tomu technikovi osobne doveziem, zapnem, nastartujem, a tu chybu predvediem! A do zapisu o reklamacnom konani by som ziadal uviest, ze zakaznik chybu demonstroval v pritomnosti technika (pripadne ho vyzvem aby zopakoval postup ktory viedol k tej chybe)! Potom by uz musel uznat reklamaciu ako opravnenu...BTW, tak mi napada jedna paralela: v istej nemenovanej slovenskej poistovacej spolocnosti (pochopitelne, nazov neuvediem, lebo inak by na mna postvali svoju svorku rozzurenych pravnikov) maju interne nariadenie: prva ziadost o vyplatenie nahrady sa VZDY zamieta ako neodvovodnena, bez skumania poistnej udalosti. Maju tam na to len cloveka, ktory posiela automaticke odopovede. Az ked pride druha ziadost (tykajuca sa toho isteho), konecne ju dostane na stol likvidator a zacnu sa nou aj zaoberat. Dost mozne, ze niektore firmy takto postupuju u reklamacii (skratka az ked zakaznik otravuje viac krat, zacnu sa tou reklamaciou aj zaoberat, dovtedy ho povazuju a-priori za podvodnika, pocitac nechaju len kdesi v sklade tyzden postat, a potom reklamaciu automaticky zamietnu bez skumania)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No, do Prahy kvůli tomu jezdit nemíním a v obchodě se ti nikdo pod nic nepodepíše.V Českých Budějovicích jsem reklamoval HI-FI JVC v Centron expert, protože pravý reproduktor skoro nehrál, pouze "kašlal." (Dostal jsem to jako dárek a podle mně byl prodán laikovi vědomě). V obchodě se všichni tvářili, že neslyší nic zvláštního a vše zjistí až servisák. Následovaly 4 reklamace (tedy 4 měsíce), kdy jsem si výrobek nepřevzal a v obchodě se smáli, že je to zbytečný, servis nikdy závadu nenašel, a pokud jí nenajde, tak je to neoprávněná reklamace. Volal jsem do toho servisu, kde tvrdili, že je vše OK. Našel jsem si vedoucí prodejny a zeptal se jí, jestli to myslí vážně, že je výrobek v pořádku. Bylo mi odpovězeno, že se mám obrátit na ČOI, nebo soud. ČOI to bylo jedno, prý musím podat žalobu, sehnat si znalce... Nakonec stačilo, aby tam se mnou zašel známý, co píše do novin, ukázal průkaz a za čtyři dny byl vyměněn reproduktor, protože membrána byla proražená. Takže když teď nakupuji elektro, tak si zjišťuji zkušenosti ostatních se servisem firmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Klidně ´s mohl název napsat. Podobná praxe je totiž všeobecná i v ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Tak zkus LYNXe:) sice nemachrují s tím, že Tí opraví kompla za 48 hodin, ale mají do 5-ti dní a držej to, vím to i nejen od kámošů, ale i od sebe, reklamoval jsem tam počítač podobný problem, jako se píše v tomhle článku a měl jsem ho do dvou dnů v cajku!! Myslím, že super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Skuste s tím PC zajít do nějakého většího PC obchodu. Mají většinou svoje servisní středisko a nechte si od nich diagnostikovat závadu. Sice za to zaplatíte, ale dostanete oficiální vyjádření od nich, co s tím je a většinou i co by tam mohlo být vadné. Aspoň třeba u nás si to lidi nechávají dělat. A kdyby náhodou měli pupínky, tak máte aspoň koho dát k telefonu.Jinak nechápu, proč nakupujete u takovejch dobrodruhů. Jestli není lepší si připlatit za "značku" se slušným servisem. Ještě nakonec u toho TS zaplatíte víc jak kdyby jste si koupil kompl od Dellu nebo podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No to je fakt ........... nekupovat zadne cele sestavy. Podle me je to u vetsiny prodejcu stejne. Delaji s tebe akorat vola.Kupovat po komponentech. Ryzyko je mnohonasobne mensi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Nevim jestli jsem měl zatím štěstí, ale já jsem s TSB v Olomouci docela spokojen - už jsem od nich bral dost věcí. Je fakt, že ty podezřele levný hotový PC sestavy neberu ale nechám si navrhovat a skládat z komponentů, ale zatím jsem reklamoval jen dvakrát. Poprvé to byl disk Seagate, vadné sektory už po měsíci používání, donesl jsem ho tam i s výpisem z diagnostického programu a jestli se nepletu do 14. dní jsem měl novej.Podruhý mi po roce začal blbnout dataprojektor a sice až po 28 dnech (přes vánoce), ale už vidím v Interlinku, že je reklamace vyřízena, takže si jedu pro něj... Doufám, že závadu odhalili a opravili, nebo mi dají novej...A jen tak na okraj, kámoš se nechal zlákat tím děsně levným DVD přehrávačem s bedýnkama 5.1, zaplatil, vyzvednul, okamžitě vybalil a... věřili byste, že někdo vyrobí přehrávač bez SCARTu? má to buď jen S-Video, RCA, VGA výstupy, takže jim to tam okamžitě vrátil a dostal hned prachy na ruku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

před dvěma měsíci jsem si poskládal PC z komponentů od TS Bohemie. A comp fachá dobře. Tak doufám, že nebudu muset nic reklamovat. Zatím můžu TS Bohemii doporučit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Já bych napsal k tomu tohle. Vzhledem k tomu, že TS Bohemia v tomto případě nebyla přímým prodávájícím, záležitost by měl řešit obchod v němž tato sestava byla koupena. Pravidla jsou jinak jasná. Oprava musí být provedena do 30 dnů a musí být sepsán reklamační protokol. Reklamace může proběhnout opravou a nebo výměnou výrobku. Pokud se jedná o 3x stejnou závadu, která je uznána nebo 4x různou má zákazník nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz či výměny za jiný výrobek. To, že ti kamarád několikrát neuznal záruku musíš řešit s ním. Máš ještě možnost požádat o nezávislou expertízu. A nebo se obrátit na soud.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ani jsem to necetl, ale nevim proc si u nich vubec neco kupoval. Levne to moc nemaj, ale za to maj nejdelsi reklamace v republice a to nejhorsi jednani se zakaznikem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

V TSB nakupuji průměrně jednou do měsíce pro sebe i různé firmy a jsu plně spokojen - vstřícné jednání, ochota, nízké ceny. (což se o jiných prodejnách typu autocont říct nedá) Reklamoval jsem pouze 1x zdroj a reklamace byla vyřízena do 3 dnů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

To co jste napasal mi jen dokazuje že v tom "nejsem sám".Nedávno mi zlobila má grafárna... Mám FX5900 a asi po roce používání začala vykreslovat artefakty po startu Oken /Neměnil jsem bios ani netaktil/.Zkusil jsem vše, jelikož jsem byl přesvědčen o chybě Windů, tak jsem ihned reinstaloval, ale NIC...Zkoušel na jiné sestavě, ale taky NIC... Upgradoval bios a co? a NIC... Poslední fází bylo reklamace u "odrbávačů" Jelikož jsem věděl oč jim kráčí, protože jsem u nich již reklamoval HDD. Tak jsem jim přivezl grafárnu, sdělil problém a po odevzdání jsem čekal na vyjádření /zatím standartní postup/ ,ovšem zlom přišel asi po třítýdením čekání...Zavolal jsem jim tam a konečně mi sdělili, že se můžu dostavit... No tak jsem se vítězně dostavil s očekáváním že jí budu mít konečně doma. Být bez grafiky není nic příjemného, leč mi kamarád pujčit Ti4200. Dojdu dovnitř a stojím před panem reklamátorem a tem mi řekl, že jí hned donese. To "hned" trvalo asi 20min a když jí konečně dotáhl, tak mi na první pohled bylo jasné, že se nejedná o mojí 5900 ale levnější a méně výkonou 5900XT... Ale nenechám se zaskočit a řeknu "tohle ale není 5900 ale 5900XT" pan reklamátor byl v tu chvíli očividně zaskočen a začal se obhajovat lístečky a nálepky na obalu. na obalu bylo skutečně napsáno že se jedná o 5900, ale tvar karty a rozmístění součástek odpovídalo 5900XT, která na rozdíl od 5900 nemá teplotní čidla, má nižší frekvence ATD. No tak jsem to pod argumenty, které na mě vytahovali překousl a řekl jsem si, že bude lepší ji doma odzkoušet a pak se eventuelně vrátit. Dal jsem jí do komplu a už při instalaci se netajila, že je to verze XT. Po nainstalování jsem zjistil, to co jsem čekal a to: Bez teplotních čidel a celkově oškubaná. To že někdo asi vyměnil nálepky a informace na Bulk balení bylo vic než evidentní... Tak jsem se obratem vrátil řekl jsem jim oco GO a ti ze mě byli tak vyjukaní, že zavolali slavného technika a ten se podíval na internet na obrázky 59 a 59XT a usoudil Ukázat celý příspěvek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

V TS nakupuju uz nejaky ten rok. Muzu potvrdit, ze reklamace jsou tam opravdu nekdy nocni murou. Koupil jsem tam uz tisice komponent a desitky jsem jich uz reklamoval. Nekupuju cele sestavy, vzdy PC skladam abych mohl dodrzet servis zakaznikum do par hodin. Kdyz se neco podela,tak vec vezmu a po dobu reklamace vymenim za provizorni ze svych rezerv. V TS uz me celkem znaji, jak obchodnici tak na reklamacich, kdyz tam chodim v podstate kazdy tyden.. :) No ted tam mam akorat dve reklamace, jeden disk a nekompatibilni pamet. Ta me dost potrapila, reklamoval jsem ji uz 4x nebo dokonce 5x. Naposledy mi ji vratili s tim, ze je vporadku. Zkusil jsem ji v 5ti kompech a v zadnem nefungovala korektne, tak jsem se s nimi domluvil, ze az jim prijde na reklamaci nejaka jina, tak mi ji vymeni. Sice moc nadseny nejsem, ale se zakaznikem jsem se uz hned jak to nevyreklamovali domluvil a dal jsem mu misto tehle jednu pamet ze svych rezerv. :) Takovej je proste zivot, nekdy mame stesti, nekdy mame smulu. Neda se nic delat, ale rozcilovat se kvuli tomu nebudu, na co? Pro par stovek? Radeji prodelam par stovek, nez abych riskoval, ze o me nejaky zakaznik rekne, ze nejsem poctivej, nedrzim slovo nebo se k nim chovam nejak spatne. Nic se neztrati tak lehce a neziskava tak tezce jako POVEST. To by si mel uvedomit i pan Pesak, majitel TS.Jinak ale vsechny prosim, nerozcilujte se na ty lidi tam, oni jsou pouze zamestnanci, maji to narizene z vrchu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

1. Bylo by vhodné v příspěvcích vždy uvést pobočku TS Bohemia, se kterou měl zákazník špatné nebo dobré zkušenosti.2. Také bych uvítal doporučení u koho kupovat PC a HW, na základě dobrých zkušenosí s firmou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Moje zkušenost s TS BOHEMIA OPAVA.:Mám comp necelé dva roky.Nechal jsem si zpracovat návrh celé sestavy z jednotlivých komponent do určené sumy peněz.S kámošem jsme to dali dohromady,a dodnes šlape jako hodinkyJsem max.spokojen.Celá sestava je vyvážená,samozřejmě,že za tu dobu jsem dělal nějaký ten upgrade HW,opět bezsebemenších problémů (RAM,chladič na grafárně...).Co se týká cen,jsou jednoznačně nejlevnější spolu s ALFACOMPEM v celém širokém okolí.S reklamacema nemám zatím zkušenost.PS.:Jediná drobná výhrada...systém a rychlost obsluhy,ale i to se již trochu zlepšilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Neznám TS Bohemia , ale jedna věc je fakt......ti co montujou PC ve firmě "pouze montujou", oni neřeší žádný problém s kompatibilitou, pokud něco nefunguje vezmou prostě jiný díl a "šmitec", nemá cenu se vůbec zabývat reklamací v těchto firmách které produkujou 20 a víc Pc denně. Oni stavý a prodávaji. Ten technik vůbec netuší nic o nějaké kompatibilitě (samozřejmě neházím všechny do jednoho pytle), netuší co je vyladěné PC on jen dělá za co ho platí. Takové PC je pak určeno zákazníkům do kanceláře nebo do fabrik. ...nejde PC ? - šup tam jiné ....ta samá koncepce jako u výroby PCPokud chceš PC na doma na kutění ve Woknech a hrách, ladění výkonu, a dokupování dalších PCI/USB nesmyslů = musíš začít stavět své PC / metoda "pokus omyl"..tak a těť se snaž být lepší než ten v TS Bohemia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ts bohemka Opava: taky sem tam koupil už pres 20 veci ... od grafiky pres desku az k chladici ..celkem asi 2 cele pocitace a vzdy kdyz byl problem tak reklamace behem 2tydnu ...v pripade nekompatibility r9550xt ultra o/c jsem ho byl vratit 13 den a za storno poplatek 100kc mi byla vrácena částka zpět ...opravdu zalezi na pobočce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

TS BOHEMIA OPAVA: kupoval jsem si pruhlednou bocnici stiim ze bude pasovat na muj case po prichodu domu nepasovala dalsii den vratily bez problemu prachy.Nakupuji tam asi 2 roky a naprosto spokojen urcite je to jeden z nejlepshiic h sopiiiku na severnii morave snad jenom priistup a rychlot bych jim vytknu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Z TS Bohemia bych si neobjednal ani ponosky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

V TS Bohemia jsem zatím nakupoval jen 3x,ale vždy jsem se setkal s vstřícností a ochotou.Když jsem si objednal monitor a tento přišel o 3 dny později než v dohodnutém termínu,byla mi automaticky(aniž by jsem požadoval) poskytnuta sleva.Reklamaci jsem zatím žádnou neměl.Podotýkám,že jsem vše nakupoval v pobočce ve Znojmě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Já jsem také nakupoval ve Znojmě. A musím říct, že v tom mají děsný chaos. Udělal jsem objednávku po netu. Zavolali mi a potvrdili. Říkal jsem si, to je paráda. Ale pak začaly problémy. Prvně telefon, že mi nemohou dodat to, co jsem si objednal. Pak zase, že jo. Když všechno přišlo, tak jsem zjistil, že některé věci vůbec nedodali a hrozně se divili, že to v objednávce nemají (já jsem si ji pro jistotu vytiskl před odesláním). A že dodali něco jiného, než bylo objednáno?... Prostě neuvěřitelný chaos, bordel, neschoponost. A žádná omluva ani rozumná domluva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 105.0

Tomasku zy se jim mstis.....ze jo. To co opisujes je naivni lez na urovni materske skolky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No já osobně lituju autora threadu a PC bych vrátil a vzal prachy.Jinak v TSB v Olomouci byly zakoupený mimo pár blbin všechny komponenty do mých zatím 2 PCček a musím zaklepat:mimo nefunkční redukci S-video/CINCH u Hercula 8500 (kterou mi promptně vyměnili) a nutnýho přeletování studeňáku v zesilovači u repro HOOP, kvůli kterýmu nehrála levá bednička (a mně se nechtělo se s tím vláčet do reklamačky), jsem zatím měl na všechno štěstí a šlape to, jak má.Při špatný zkušenosti bych se ale klidně obrátil jinam - prodejců HW je u nás jako arabů v Mekkce, tak co...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No ono i jine PC prodejny jsou stejné. OPTIMA. Hmm, koupil jsi si scaner Mustek 2400 TA. 2x jsem ho reklamoval. 1. se rozjel dozadu, narazil a zustal stat. Reklamace v poho. 2. nefungovalo scanovani s dianastavcem. - neopravnena reklamace, 400 Kc a pry muzu byt rad ze jen 400 pry to vychazelo na 800. To jsou takovy kreteni jako TSB. 3. jsem uz nemel odvahu platit. Oduvodnili mi to spatnymi ovladaci. Ani na linuxu nejede jak ma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

TS-BOHEMIA je jeden z nejvetších šmejdů na VT, hlavně sestavy Barbone - můžete v nich mít třeba zlatej CPU či VGA - ale hlavní je to, že v nich najdete základní desku Jet Way a to je kámen úrazu, já mám doma jiš druhou V400DA a pokaždy bouchnou kondíky, přičemž vymena tehle desky jim trvala tejden, pokaždy se vymluvili na něco jinýho.....takže závěrečnej verdikt : když ti servisáci delaj hovno, tak by měl přijít pan majitel zakoupeného PC s bičem, a jako ve staroveku je popohánět k práci...... ....a já bych se jen smál.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ja si zasadne delam sestavy sam a s TS Bohemia mam jenom ty nejlepsi zkusenosti. Jako koncovy zakaznik tam mam reklamace komponent velmi rychle vyrizene (vypalovacka a 2 disky) - 2x do 2 tydnu a jednou do 2 dnu...Stavel jsem z jejich komponent cca 15 sestav (sobe nebo znamym) a nemam s nimi zadny problem... Tot muj pribeh...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No jako s TS Bohemia mám taky podobný zkoušenosti 100 věcí nakoupím 20 vrátím na reklamaci. Např. nedávno jsem vrátil paměť ..... celkem skoro měsíc se nic nedělo neustále mi říkali až příští týden a po týdnu mi vrátili tu samou. Nu což pomyslel jsem si mají tam vcelku bordel a tak to zkusím znova vrátil jsem ji tedy podruhé zpět a to samo v bledě modrým, vlastně mi ji podruhé vrátili už po týdnu a napsali opět oprava výměnou. No co zapřemýšlel jsem nad tím a pak si zpočítal, že se mě kvuli paměti za 1200,- nevyplatí jezdit pětkrát do měsíce Olomouce, a tak sem se na to vy...., zbytečně se přece nebudu nervovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ohledně té ramky je jasné že po tomto měl jít technik jako první ... problém u těchto elektrických závat je ten že, se projevují jenom někdy .... jinak tu pamět co jsem psal jsem už definitivně odepsal pač zavada se většinou začne projevovat tak za 14 dní až měsíc podle toho jak dlouho odpočívá ....... možná by nebylo marné na ni připojit vyší napětí a odrovnat ji uplně potom by se lépé reklamovala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No mam pamet zrovna od nich a chystam se ji asi reklamovat a jak to tady ctu, tak asi to nebude lehky. Nemam rad problemy pri reklamaci. Jsem docela nervni a jestli to bude trvat ten mesic nebo kolik to bylo, tak to asi budu pekne nastvanej. Mozna dojde i ke zraneni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ja tam nakupuju kazdej tyden a jeste nikdy sem nemel problem, reklamoval jsem za dobu 3 let asi 4 veci a naprosto bez problemu , jen si myslim ze pc komponenty by nemely prodavat kazdymu blbovi kterej si neumi udelat memtest a kupuje smejdy typu Jetwey (a jeste urcite s cipsetem VIA) , temto lidem bych doporucoval se nejdriv poradit s odbornikem na HW nebo si o tom neco přečist na PCtuningu nebo nekde jinde .Osobne nechapu lidi co vyhodi 28000 oknem aniz by vedeli co si vlastne kupujou . Osobne skladam pocitace na miru uz 5 let a pouzivam radeji drazsi a vyzkouseny komponenty nez novinku od nejakyho shit vyrobce kterou otestuje nejakej dement v levnym casopise a napise ze je to dobra koupe . Vetsino na to par lidi naleti a pak probihaji obdobny diskuze k danymu HW. jinak si myslim ze cim min lidi bude nakupovat v tsb tak tim lip aspon tam nebudou ty pomrdany fronty viz letosni vanoce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Mluvíš mi z duše..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

to nic nemeni na tom, ze ten shit-kompl me proste jet bez problemu (takhle zavaznych). Chyba byla jednoznačně na strane TSB a jejich pristup pri reklamacich je na zbliti. ne kazdy PC rozumi a jsou i lidi, kteri veri firme, ze jim poradi. Samozrejme ze pohled na letak TSB je hoden vytření prdele, ale jak rikam, ne kazdy muze jit do kseftu s presnou predstavou komponent....TSB mela zajistit bezporuchovy chod toho, co prodava a to je vse, oc tu bezi, tak tu neOTčkujte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jeste by me zajimalo co to ten tvuj KAMOS ma za firmu nebo prodejnu abych vedel cemu se obloukem vyhnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

drobna korespondence po ICQ k tematuto nic nemění na tom, že TSB je zodpovědná za chod svého výrobku (do kterého nemůžeš vlézt a komponenty odzkoušet sám)Kaschpetz (23:30) : ale za to ja nemuzu ze tomu dementovi nakukaly takovy kraviny me by to neudelaly kdyz tam du tak vim co tomu jeSlezman (23:31) : nezajistili opravu - meli vratit penize, ja osobne nemam povinnost tomu rozumětSlezman (23:31) : to bysme pak rozuměli i ledničkám a tunili byme si je samoi voleKaschpetz (23:31) : to jo ale on tohle nechtelSlezman (23:32) : on cjtel, aby se to nejebalo, oni to neudelali = jsou to neschopni kreténiKaschpetz (23:33) : podle me schopni obchodnici pockaji a pak po dvou letech borcovi opravi sestavu za rozumnou cenu Slezman (23:33) : no každej mame jinu predsdtavu o obchodnikovi. to je fuk, musim jit se vysrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

T.S. Bohemia - Váš bitový architektU firmy TSBohemia v Olomouci nakupuji již asi čtyři roky. Přístup zaměstnanců byl vždy vstřícný a to jak při osobním jednání, tak i po telefonu. Veškeré zakoupené zboží vždy fungovalo na první zapojení, až … Až do minulého úterka, kdy jsem zakoupil monitor LG flatron. Po přivezení domů a zapojení sem usedl k PC a těšil se na brilantní obraz. Jaké však bylo moje překvapení, horní a dolní hrana obrazu byli prohnuty do oblouku směrem ke středu obrazovky. Začal sem tedy seřizovat obraz. Šlo to celkem bez problémů až do doby, kdy sem marně hledal v menu monitoru nějakou funkci, která by ovlivňovala obraz ve svislém směru. Po dvouhodinovém snažení jsem byl nucen to vzdát. Avšak naděje umírá poslední, při vzpomínce na televizory z osmdesátých let, jsem si tedy řekl že nechám monitor „ustát“ a že to bude lepší. Nebylo. Příští pondělí sem tedy naložil monitor do auta a vyrazil do Olomouce. V reklamacích bylo prázdno, hned sem přišel na řadu. Pracovníku firmy který reklamace přebírá jsem vysvětlil situaci a předal popis závady. Ten vyplnil reklamační lístek a předal mi jej se slovy „zeptejte se za deset dní“. Po otázce zda nejde zboží vyměnit ihned, mě sdělil že ne, že jen zboží převezmou a zašlou do opravy. Nezbývalo než souhlasit, přece jenom mají navrch, peníze i zboží. Tak sem si tedy s novým monitorem moc neužil. Možná že by nebylo na závadu si zboží při výdeji nechat vyzkoušet. Zatím jsem to nepraktikoval a nevím jestli bych pochodil, ostatně jak píšu v úvodu, zatím nebyl problém. Chápu že možnosti firmy TSBohemia jsou omezené a přezkušování při výdeji by zdržovalo další zákazníky, ale v tom případě bych očekával, že vadný kus bude bez řečí vyměněn. Takto vše odnáší zákazník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

na zkoušení zapomeň....vyfakují tě s tím, že jsou velkoobchod a ne ElectroWorld

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Podud budeš vědět jak argumentovat, tak si můžou tvrdit co chtějí. Zákazníka nemusí zajímat že jsou velkoobchod. Zákon o ochraně spotřebitele takový pojem nezná. Jsou PRODEJCE. A zákazník má právo si výrobek nechat předvést, nezáleží na tom jestli ho kupuješ nebo vyzvedáváš z reklamace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Tak možná za starých časů, ale určitě ne dnes v Praze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Kde jste přišli na tenhle 2 roky starý thread ? Třeba se už vylepšili ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No nevim, ale flat monitory jako jsou LG Flatron a Sony Trinitron maji VZDY problem s prohlou linkou na horni a dolni casti obrazu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Tak, to je pecka zrovna jsem chtěl jít do TSB, kterou mi poradil kámoš jít utratit zhruba 60 000,- Kč, za nějaký sestavy a chtěl jsem na netu ověřit ceny, a přes seznam jsem objevil i tenhle článek. Nevím nakolik je pravdivý, ale docela mě ovlivnil, takže si ty prachy raději zatím ponechám a zkusím to jinde. Z těch reakcí to namě působí že to jsou takový áčka, ale v komplech, myslím tím,že by se mohli jmenovat :  AAA TSBohemia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ahoj lidi,v TSB nakupuju uz dlouho, to jak pristupuji k reklamacim sem se dovedel asi rok zpatky, nastesti to nebyl muj pripad. Byl jsem reklamovat CDROM a za 14 dnu mi poslali novej kus, ten sice po pul roce taky klekl, ale pak mi ho vymenili asi za tyden. Pouceni pro me - vykaslat se na lidi, ktery chteji nejlevnejsi komponenty a kupovat jenom dobre a overene komponenty. Jinak sem jim nastrkal uz pres 300.000 ale zatim az na CDROM a par medii (multidisc) jsem nemel zadny problem, je pravda , ze sestavu sem tam zadnou nebral, protoze se mi nelibi ty zakladovky na kterejch to stavej...Takze ja na TSB Brno nemuzu nadavat.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jako důchodce si kupuji počítač asi tak jednou za deset let a tak se dobře vyznám vždy jen v tom svém starém krámu, který se snažím exotickými úpravami a opravami využít do poslední vteřiny života (toho PC). O nových komponentech proto vím jen to málo co si přečtu v různých časopisech a na internetu. Bohužel hodnocení komponentů, sestav PC a jejich výrobců bývá často velmi protichůdné. Většinou, když se na základě nějakáho testu pro něco rozhodnu, tak se záhy někde dočtu, že je to největší šmejd (nebo jsou to největší šmejdi). Stalo se mi to také v případě této poradny zrovna když jsem se rozhodl koupit u T. S. Bohemia v Olomouci počítač Barbone. Vzhedem k tomu, že se tady vyskytlo několik spokojených zákazníků, tak jsem svoje rozhodnutí o nákupu v TSB zatím nezměnil. Líbí se mi totiž jejich internetový konfigurátor a v poslední řadě také jejich nové case klasického vzhledu s 400 W zdrojem a s LCD displejem (asi jsem příliš konzervativní a proto si nelibuji v moderních skříních mnoha výrobců připomínajících Golema s jedním okem, závodní automobil, parní válec a pod.). Vybral jsem si Bohemiovský počítač BARBONE GOLD CAD plus nakonfigurovaný na: MB Gigabyte 8I 915 P Duo Pro, s 775CPU Intel P4 3,2 GHz (1024/800) HT BOX L2 x DIMM DDR 512 MB, 400 MHz, BAR TRANSCENDGK ATI Radeon X600 GB Gigabyte 128 MB DDR, DVI, VIVOHD Seagate 200 GB Barracuda SATA, 8 MBDVD RW LG GSA-4163B DVD+-R/+-RW/RAM/ROM CD.........MS WINDOWS XP HOME CZ OEM + Mandrake Linux. Celková cena s DPH cca 35 000 Kč Předkládám tuto konfiguraci zde diskutujícím znalcům na posouzení jestli to není jeden z mých největších životních omylů za 35000 Kč včetně DPH. Za vaše názory vám všem (kdo mi odpovíte) předem děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Sice nejsem Intelista, ale já bych prověřil zda toho  Intela boxovaným chladičem uchladím a jak je větraná skříň. Ono do toho vrazit takový prachy a pak throttlováním procesoru mít trvale snížený výkon jak už jsem párkrát viděl by asi nebylo ono.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Upřesnění grafické karty - je to Gigabyte Radeon X600XT:GK ATI Radeon X600XT GB 128 MB DDR, DVI, VIVO, TVout, PCIEx16bulk,Mem Type DDR 4Mx32, D-SUB, TV-OUT, DVI Port, MultiView

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Taky jsem jednou něco reklamoval v TSB Olomouc. Byla to vypalovačka  Asus.Všechny reklamace trvaly kolem 3 týdnů takže žádná rychlost.Po první reklamaci chodila vypalovačka asi půl roku v pohodě a pak se začala srát a kazit cd.2. reklamace to samé , akorát že začala blbnout už po týdnu.Pak následovala třetí reklamace.4. reklamace  - dali mi jiný typ ale stejnou značku. Ta chodila taky nějakou dobu a  v současné době se opět pokazila.Už mě nebaví tam pořád chodit takže se na to vykašlu a koupím si novou.A to ještě nepočítám ty hromady zkažených cd , které by měli zaplatit.Všechny reklamace byly uznány ale když jim řeknete že po 3. nebo 4. reklamace by měli vrátit peníze tak se vám jenom vysmějí.Vždyť kdo by se s nima soudil kvůli vypalovačce za 1500 ? A s tou reklamací mi to připadá, že vracejí stejně vadné výrobky, které už někdo reklamoval. Však ono to zákazníka za nějakou dobu přestane bavit a ten šmejd si nechá....        &nbs p;           ;                     & nbsp;         &n bsp;         &nb sp;         &nbs p;           ;              Už si tam nic nekoupím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ja s tebou plně souhlasím. Před pár měsíci jse si u TS BOHEMIA zakoupil komponenty pro sestavení PC. Jelikož s tím mám již njáké zkušenosti tak to pr mě nebyl problém poskládat a dát do funkčního stavu. Problem ovšem nastal když jsem si chtěl zapařit njákou hru. K sestavě jsem zakoupil také grafickou kartu GW Radeon 9600 XP. Tato karta způsobovala to, že PC se po pár minutách kouslo a nešlo dělat nic jiního než ho restartovat natvrdo. Toto se opakovalo také v moji druhé méně výkonné sestavy do které jsem zapojil grafiku a byl jsem zvědaví jestli se bude opakovat ona stejná věc. OPAKOVALA. (podotýkám že sestavy šlapou bez problému z jinými trochu méně výkonými kartami a uplně novými ovladači ztaženými přímo ze servru výrobce). Karta tedy putovala do reklamece. Po měsíci čekání přišla zpět s tím že je zcela v pořádku takže reklamece nebude uznána. Jelikož byla karta stará asi měsíc (čtyři dny doma, čtyři týdny v reklamaci) a byla schválena jako bezproblémova chtěl jsem jí vyměnit za jinou. Tady se ale "borci" z Bohemie šprajcli a byli proti výměně. Nezbývalo mi tedi nic jiného než zajít do jiné prodejny a koupit si novou grafickou kartu. Takže když to zhrnu tak mám doma dvě karty celkem za 7500 Kč ale funkční a bezproblémová je jen jedna. Takže si lidi dávejte bacha na to co si kupujete ale hlavně KDE. Zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

A Fastvrite (nebo jak se to sakra píše) jste zkoušel vypnout?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

to si nenech libit nech si to u nich predvest ze je bezproblemu, na to mas pravo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Škoda, že nemáš "njáké" zkušenosti s češtinou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Máš pravdu...dělali mi to samé...je to banda namyšlených buzíčiků...hlavně tady v Opavě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Pokud chcete vyladěná PC, tak si kupte třeba LEO nebo Comfory. Jejich výrobci je nepustí ven, aniž by je testli na kompatibilitu. U LEOšů se záruka skutečně řeší do 5 dní. Bohužel cena je trochu vyšší, ale jak tady pročítám ty reklamace v TS, tak suma sumárum vyjdou levněji (protože se tak často nereklamují a když ano, tak se zákazníků nikdo voly dělat nebude).A kdo tomu rozumí (skutečně rozumí), ať si to sám postaví.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Oprava: ...ze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Po zapnuti PC jsem musel kompletne nastavit Setup??SI SI ISTY?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Potvrzuji, že jsem se taky vypekl u TS BohemieKoupil jsem si PC Barbone do kanceláře.Po 2 letechprovozu začal počítač tuhnout a padat - nastabilitaČasem se to objevovalo častěji a tak jsem přeistaloval pracně Windows a ostatní aplikace.....následně vyměnil RAM a zdroj nic nepomohlo - potom mě napadlose mrknout na internet na desku Jetway v266 a hned mě tobylo jasné - vytečené kondenzátory u mnoha uživatelůa byly i u mého PCV Bohemce potvrdily, že jde o běžnou závadu této desky.....A já se rok a půl trápil s PC - proč prodávají takové šmejdy- to už neví jak vydělávat ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Prodávají je protože je lidí kupují, chtějí co největší hudbu za co nejméně peněz. Kdyby se každý řídil heslem nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci tak by ubylo mnoho starostí. Já kupuji od Barbone už tři roky PC ( cca 12 sestav) + mnoho komponent a nemám sebemenší problémy. jediná reklamace byla vadná vypalovačka DVD v pondělí jsem ji tam dones a v pátek mě přišla nová. Beru to přes regionálního prodejce a naprostá spokojenost. Ono je vše v lidech .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Takto dopadne každá PC sestava hozená někde pod stolem nebo zavřená ve stole a je úplně jedno koho jsou komponenty. Máte štestí, že to byla deska od Jetway a vydržela snášet nevhodné provozní podmínky 2 roky. Pracovník firmy se zachoval neloajálně a neprofesionálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Máš si PC složit a ne kupovat hotové to jsou pověčinou shity. (ne vždy ale já sem dobré PC složené ještě neviděl vše to nejlevnější a nešitovější)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Všimli jste si že to je z 18.01.2005 ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Citace: "pc komponenty by nemely prodavat kazdymu blbovi kterej si neumi udelat memtest a kupuje smejdy typu Jetwey (a jeste urcite s cipsetem VIA)"jsi nějak moc přemoudřelý, hošane, pokud je někde problém, tak u prodejce, který by neměl prodávat šmejd, když není schopen unést povinnosti, které mu plynou ze záruky, nemyslíš?, připadá mi, že píšeš přímo z TSB jinak v TSB občan nakupuji, nikdy ovšem celé pc, některé mé zkušenosti s reklamací jsou výborné, jiné horší, dost záleží, na kterého jejich pracovníka zrovna narazíte pro objednávce, v každém případě mají stejné neduhy jako Optima, prostě chovají se jako velká firma, která má dost levné zboží a nemají nouzi o zákazníky, tak to na ně prostě zkouší, divím se, že si obe firmy neváží své celkem dobré pověsti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No ja mam pocitac z TS bohemie uz nejakych 5 let, hodne komponentu se v nem jiz zmenilo, ale vsechny jsem kupoval o5 v bohemce. Mel jsem akorat problem s tv kartou, kterou behem 2 dnu vymenili, jinak vse funguje jak ma. Takze me zkusenosti sou docela dobre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jsem ze Zlína a v Bohemce nakupuji snad od prvopočátku. Poskládal jsem dětem i vnoučatům několik PC z komponentů zakoupených v Tečovicích u Zlín. Reklamace, které samozřejmě byly taky, se vždy vyřídili k mé naprosté spokojenosti. Takže není to v T.s.Bohemia, ale v lidech, kteří jí zastupují. Moje rada: "Nakupujte ve Zlíně!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

A koho to po trech letech zajima? Takovy plk tu najdete o kazdem masove pouzivanem obchode. Budete do kazdeho slintovlakna prispivat? :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

to si ešte nenakupoval v bratislavskom Ageme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

TS Bohemia..to mi ani nepripominejte. Pred cca 4 lety jsem upgradoval PC a par veci od nich kupoval.Mel jsem tam take PC na zjisteni zavady. Od te doby jiz nikdy vice. Spolek ''odborniku'' zavadu nejen nenasel (to pozdeji zvladnul kamarad) ale navic mi docela brutalne poskrabali uplne novou PC skrin. Tenkrat jsem tu skrin ani nereklamoval abych s nimi uz nemel nic spolecneho.
Dnes bych to taky nereklamoval. Akorat s tim rozdilem,ze frajirkovi ktery mi skrin vydaval bych dal pres drzku.Jeste ted me to stve.
Pokud vam stoji par usetrenych stovek za problemy s temito ''odborniky'' tak tam klidne nakupujte. Proc ne. Ja nikdy vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

Vyměň zdroj, možné problémy: větrání zdroje se občas rafne, asi zaprášeno. V zimě i když se větrání zdroje rafne, nemusí být problém zjistitelný - v pc je ještě stále přijatelná tepplota. U nových zdrojů tento problém poznáš hůř, neboť chalzení zdroje atd. je různě řízeno podle teploty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

Pokud pracovali v klimatizovane a dobre vetrane mistnosti, problem by nezjistili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Další threadomancer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

BOHEMIA je kopa sračiek !!!!
-------------------Najlepsie je si postavyt sam PC-------------------

Nikdy som takto nemal problemy ako mas ty alebo ostatna! Z takychto kokockych firiem by som si nikdy nekupil PC!
Dell, Toshiba, Acer a podobne sračky si kok*ti !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Taky přispěju svou troškou do mlýna.. O Bohemii jsem si před nákupem žádnou diskusi nečetl, takže jsem o problémech s případnými reklamacemi nevěděl. Kupoval jsem tam v podstatě komplet bednu a celý vnitřek. Jediné, co mi zbylo po starém PC byl 250 GB disk. Po smontování jsem zjistil, že zakoupený HDD Seagate cvaká. Šel jsem ho tedy s úsměvem na tváři reklamovat. Technik si ho převzal, mým vtipným poznámkám, že bych tentokrát už chtěl funkční kus, si nějak nevšímal, každopádně po chvilce mi rovnou donesl nový. Vzal jsem papír o reklamaci a stále s úsměvem jsem byl za 10 mnutek pryč. Reklamace na jedničku, až na pochmurně tvářícího se člověka, se kterým jsem jednal, vše v pohodě. Ale na druhé straně se mu nedivím, když celý den musí poslouchat nadávky od zákazníků. Zkušenosti s firmami z Olomouce mám z Optimy, Helka a právě Bohemie. Helko - katastrofa, ten chlap, co je u reklamací.. Děs. Už si nepamatuji přesně, co jsem měl za problém, ale tvrdili, že s kompem nic není, po příchodu jsem zjistil zresetovaný BIOS, no ale aspoň to zase fungovalo, takže nevím, kde byl problém. Jinak upozorňuji, že jsem se v BIOSU nehrabal a nechal původní nastavení od nich (skládali mi tam sestavu). Nakupuji zde velice zřídka a jen drobnosti. Optima - reklamoval jsem zde také disk, vše v pohodě, čekal jsem asi 14 dnů. TS Bohemia viz. výše. Toď moje osobní zkušenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Tak já mám z bohemkou Opava, Olomouc obracene zkusenosti. Pri nakupu katastrofa, pri reklamacich pohoda jazz.
To same plati i PetarComp v Brne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.78

Hoši.Tak já teda nevím.Kupuji v TS Bohemia v Olomouci tak 10 let komponenty.Skládám známým počítače přesně na to k čemu budou používány.Neměl jsem zatím žádnou reklamaci.Jen jsem asi 2x potřeboval vyměnit z.desku.A to z toho důvodu,že jsem koupil jinou než jsem chtěl.I když jsem z.desku měl rozbalenou,tak mě ji na reklamacích bez problému převzali a já jen doplatil peníze za jinou.Tak že já dávám Bohémce za 1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 11.0

skoušel jsi uplně odninstalovat windows a znovu nainstalovat mě to taky blblo ale po tom už mi to neblblo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 4.0.1

T.S. BOHEMIA OLOMOUC - UŽ NIKDY VÍCE .jSOU TO NEOCHOTNÍ ŠMEJDI KTEŘÍ SE NEUMEJÍ CHOVAT . KDYŽ JDE ČLOVĚK S PENĚŽENKOU JEŠTĚ PLNOU TAK BY RUCE UTRHLI ALE JAK MILE JE NEJAKÝ PROBLÉM, V MÉM PŘÍPADĚ REKLAMACE NOTEBOOKU TAK SE CHOVAJÍ JAK HOVADA .

TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 12.0

POZOR NA NÁKUPY V PRODEJNĚ !!!
Pokud nakoupíte přímo v prodejně TS Bohemia a zaplatíte kartou, připočítají vám 1,5% z ceny, což může představovat poměrně vysokou částku!
Za sebe mohu říct, že s podobným jednáním jsem se nesetkal ani v Africe, ani v Asii....No holt zase nějaký vych*aný Čecháček

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 9.0

V Olomouci je dost prodejen s PC..pár co přeživají na hlouposti lidí a prodává díly které tvrdí že jsou nové a pak slušní co davájí dobré ceny a máte jistotu že když dondete za rok s reklamací tak vás nevyhodí.PC Mega - Dobrá zkušenost, ceny jsou nižší než u jiných prodejcu. Pouze neberou karty, což na dnešní dobu muže mět negativ pro firmu.Sajm - Dobrá zkušenost. Díly jsou oproti konkurenci (TS Bohemia) levnější (65% dilu)TS Bohemia - Dojem z Ol. paláce který mají je pěkný. Co se týče reklamací a cen, lze koupit levněji jinde.Alza - Dokud nic nereklamujete tak je vše OK. Doporučuji hlavně u nakupu Základní desky ověřit si jaké VČ pikolík zadává do PC. Stavá se že vezme VČ na krabici a přitom mužete mět v krabici Zakladní desku s jiným VČ (V podstatě máte desku bez záruky).Helko Computer: Pokud máte pevné nervy lze zde nakoupit. Hlavně reklamace a bazar. Zde zákony neplatí !!!(koupíte ND, když vám nepasuje tak vám ho vykoupijou jako bazarovej díl za pár Kč) Jeden z mála obchodu co využívá hlouposti lidí a je zde vše možné. Chcete SW nebo hru? Není problém. To je další z duvodu že tento obchod ještě funguje. ( DOPORUČUJI DÁT SI POZOR)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

dondete... strasne slovo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 18.0

6x reklamace desky, 5x musel platit za test PC, protože byla reklamace neoprávněná. Při minimálním zatížení PC vytuhlo a restart. Věřím že technik se na počítač ani nepodíval, protože mě to udělal vždy hned po zapnutí, stačilo pustit nějaký program. Při 6-tý reklamaci jsem trval na instalaci malého 0,6W ventilátoru do skříně. Po instalaci se technikovi PC nepodařilo spustit. Následovala výměna desky, od tý doby spokojenost, ale před výměnou skoro rok utrpení, cest do servisu, měsíce bez počítače a pocitu že z Vás vždy udělali vola.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 9.0

Mám stejnou zkušenost. Maximální obstrukce při reklamaci jsou firemní politikou. Rozhodně souhlasím a varuji před TS Bohemia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 11.0

Reklamace u T:S Bohemia jsou noční můrou. Vrátil se mi přehrávač s tím, že se závada neprojevila, samozřejmě, že přehrávač nejde. NENAKUPOVAT! Případ dávám právníkovi at si s tím nějak poradí :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 23.0

Taky nemám rád TS Bohemia. Počítač se mi sám restartoval, po instalaci nových win mi "jen" ztmavne obrazovka na pár sekund, při reklamaci mi nic nespravili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Chrome 40.0.2214.89

Mám s nimi úplné stejnou zkušenost...V mém případe se jednalo o tablet, který jsem loni koupil manželce k narozeninám....3x jsem jej reklamoval, vždy mi jej po měsíci s ironickým úsměvem vrátili, ze žádnou závadu nenašli a normálně jede a ještě mi ztratili nabijecku a nějaké další příslušenství ....Po te jsem si nárokoval vracení peněz... Tomu se bránili az než jsem jim pohrozil ČOIkou...Velmi neseriozni jednání a velmi arogantní personál....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Presne. .stejna zkušenost. ..U TS Bohemia Olomouc už žádné nákupy. .reklamace neresi a vrací jako mechanicke závady ze strany kupujícího.Je to bazarový obchod co prodava vadne zboží. ..tak se vydělává ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 11.0

Můj tablet Lenovo to samé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

No pan co to psal je opravdu blb, sam to potvrdil, nakupuji u ts.b. del jak 15 roku a zatim jedna reklamace a to ja u nich nakupuji ve velkem, pocitace ja kupoval 4 a to do 40 000, pane blbe než začnete psát takové blbosti, zamyslete se, doložte potvrzení že to tak opravdu je, kopie záruky atd, hold najdou se prodejny co nemůžou konkurovat s ts bohemkou a píši o nich takové blbosti, taky můžu říct že já koupil u vašeho kamaráda pc a furt blblo, stačí se podívat na hodnocení a to hovoří o všem smažte tuto blbost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 48.0.2564.116

S panem Arelym mám taky zkušenosti..... vůbec se nechce bavit a navíc je sprostej v telefonu tomu říkám zaměstnanec ts bohemia!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 50.0.2661.102

Na netu píšou dodání 14 dní pozor!! Lži!! Čekám na spotřebič měsíc a půl a on nikde, pak mi přijde mail typu zboží Vám bude doručeno na přelomu měsíce, ovšem nepíšou kterého!!TS Bohemia - Nedůvěryhodný obchod!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 56.0.2924.87

ano...JSOU TO SMEJDI......JMENOVITE V OLOMOUCI V REKLAMACNIM......MĚ NEUZNALI PODOBNĚ S MOBILEM.... POZOR NA TS BOHEMIA !!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 52.0

Moje zkušenost 14 dní vytvořená předobjednávka na Samsung Galaxy S8 který měl přijít 20.4. Po prvním telefonatu slíben email který nepřišel a po druhém přišel email že objednávka se zdrží přibližně o 10 dní což je dva dny po oficialním uvedení do prodeje které je 28.4. Objednávka stornována a nikdy více s nimi nechci mít nic společného. Jsou to LHÁŘI pro které je i ta jedna hvězda moc. Lituji že sem nezustal u monou ověřeneho prodejce elektra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 59.0.3071.115

Zdravím, mám počítač od T.S.Bohemie asi 23 let a jsem poměrně spokojen, ano na tuto dobu je s původnímy komponenty veterán, ale stále běží celkem obstojně. Nikdy nebyl na reklamaci a nikdy se nic nerozbilo. To jsou mé zkušenosti s T.S.Bohemia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

proc si myslis ze lidi zajimaji takove sracky, vyres si to s kamosem a neopruzuj slusne lidi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Zdar mám s Bohemkou nejlepší zkušenosti mám od nich pc a mobil a ani se nic nikdy nereklamovalo. T.S.Bohemia Zlín .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.97

Dobrý den, po přečtených recenzích mi nedá, abych nepřidal jednu úsměvnou historku z ts bohemia Olomouc.Žena si objednala mobil a jelikož já jezdím kolem, říkala si, že spoustě lidem ušetřím práci, když ho vyzvednu na prodejně. OK Ženě přišla sms, že je zboží připraveno na prodejně. . Dostavil jsem se tedy na prodejnu a kartou u terminálu zaplatil. Po chvíli mi milý pan skladník hlásil, že se omlouvá, ale zboží není skladem. Ať jdu na informace. Potud dobrý... Ujal se mě pan prodejce, kterému jsem vysvětlil svůj, potažmo náš, problém a čekal, že uslyším: " Omlouváme se, zboží příjde tehdy a tehdy. Zaplaceno máte, tak si ho vyzvednete a je to." Úplně mě odzbrojil, když na mě místo toho vyjel :" Kde je skladník?" ..."???"... " Kde je skladník? U toho musí být vždycky skladník." Načež se beze slova někam odporoučel. (Sorry, většinou chodím singl a netušil jsem, že mám s sebou mít skladníka..) Pán se po chvíli vrátil, že je vše v pořádku a mumlal něco o nepoctivých zákaznících. Ujistil jsem ho, že mě to nezajímá a není to můj problém a čekal nějakou nabídku řešení. Bláhově.. Po krátké poradě s kolegou pán opět beze slova někam zmizel a vrátil se s cash finančním obnosem. Bez jakéhokoliv dalšího vysvětlování si ode vyžádal OP a na můj dotaz jestli to myslí vážně odpověděl, že on to musí... (No co už...) Vypsal si tedy vše potřebné, nechal mě podepsat lejstro, bez jakéhokoliv přepočítávání přede mne vysypal pár bankovek a mincí a opět někam beze slova odcházel.. Nevěda, že tím považuje transakci za ukončenou jsem se otázal zda je tímto moje ojednávka stornována. Ujistil mě, že "jo." Nashledanou jsem tedy, už k jeho zádům, pozdravil alespoň já a bez pocty odcházel. Takže tak.. Potěšilo mě, že se ke mě nechovali arogantně, hrubě, nadřazeně nebo jakkoli jinak. Oni se ke mě nechovali nijak. Skoro se mnou nekomunikovali. Prostě problém máš ty, tady máš svoje prachy a vyřízené.  Ukázat celý příspěvek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Technika, Ts Bohemia, Bohemia, PC, Rozhovor, Velkoobchod