Ahoj, poslední dobou se nám na dvou počítačích docela často opakuje problém s tiskem.Máme zde síťové tiskárny Honeywell PX940, přidány do systému standardně přes IP adresu. Na Win 7 vše běhalo bez problémů, po výměně počítačů na zařízení s Windows 11 se přibližně jednou nebo dvakrát týdně stane, že přestane fungovat tisk a tiskárna se v systému zobrazuje jako Offline.Na ping odpovídá tiskárna bez problémů, přes prohlížeč se do webového rozhraní tiskárny taky dostanu bez problémů, vše zdánlivě funguje, jen tiskové úlohy zůstávají viset ve frontě. Žádnou chybu tiskárna ani systém nepíše, jen se hlásí jako offline.Zkusit ji ručně nastavit "používat tiskárnu offilne" a zpět nepomůže. Pomůže pouze restart print spooleru. Napadá vás proč k tomu může docházet a jak tomu zabránit? Přeinstalace ovladače nepomohla.
Bug W11? - myslim, ze se uz probiraly problemy s tiskarnami. A uz i celkem nedavno u W10 - nektere potize se jim opakuji ..
Každý bug by měl jít nějak vyřešit, nebo alespoň obejít.Vyzkoušel jsem na jedné z tiskáren vypnout SNMP, což nepovažuji za nejvhodnější řešení, ale zatím tisk od té doby funguje.
A tisknes pres lpr s byte counting a snmp? To je asi nejkompatibilnejsi nastaveni portu. Zkontroluj take verzi ovladacu a izolaci pomoci printmanagement.mscMP
Zdokumentovany je discovery problem ESCL USB zarizeni, coz tyto tiskarny temer jiste nejsou.Ale co si budeme povidat, posledni solidni tiskarny byly puvodni DATAMAX, ktere Honeywell po akvizici tak nejak posila do kopru.Drivery jsou Seagull?MP
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.