» Poradna » Hardware

Tiskárna Canon Pixma MP240 nechce tisknout

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 108.0

Pánové prosím. Nainstaloval jsem si Windows 10(64). Tiskárna Canon Pixma MP240 se nainstalovala bez problému, je v seznamu i na ploše, ale netiskne i když ukáže náhled tisku. Prosím, nevíte, kde by mohl být problém? Děkuji Vám za rady. Jirka.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 | Microsoft Windows 10 Chrome 108.0.0.0

Svítí na tiskárně nějaký chybový kód nebo nějaké informační světýlka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 108.0

Scener funguje, přetáhne skenování do počitače, tiskárna netiskne . Ukazuje to, že není připojená, žádé chybové světílko se neukazuje, nesvítí. Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Chrome 108.0.0.0

je to multifunkcna tlaciaren, tak zacni tym, ci prefocuje bez pocitaca. Ak prefocuje, tak mozes vymenit usb kablik, preinstalovat ovladace. Mozes ju dat na iny pocitac pripadne s inym OS. Ak stale nebude tlacit, elektroodpad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 108.0.0.0

Jak to vypadá ve "správci zařízení"? Není tam s vykřičníkem? Možná bych tak jako tak zkusil "aktualizovat" ovladač přes správce zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 108.0

Zdravím, s vykřičníkem tam není. Jestli je zaschlý inkoust nevím, zkusím to vykzoumat v nastavení tiskárny. Ale kdyby byl, tak by soubor zvolený k tisku se měl snad nacházet v tiskové frontě. To též není. Pány z poradny zdraví Jirka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 109.0.0.0

Ne. Já měl v ruce tiskárnu která mi projela papír a tisknula jen černě přes to že byla barevná a že jsem tisknul barevný obrázek. Když jsem vyčistil trysky od zaschlého inkoustu, tak se opět rozjela

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 109.0.0.0

Asi zaschnul inkoust. Zkusil bych vyčistit tiskovou hlavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 108.0

Běží ti ve správci souborů / služba/Service "Spooler" - print spooler? kdyby ne, zkus ji zapnout, restartuj porgram ze kterého chceš tisknout a zkus to znovu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 108.0

Asi jsem doma. Na následující internetové stránce jsem našel následující sdělení:https://www.canon.cz/support/consumer_products... (64-bit)Vaše zařízení už bohužel není podporováno ve vybraném operačním systému. Prohlédněte si řadu aktuálně dostupných produktů .Tento produkt je kompatibilní s následujícími operačními systémy –· OS X 10.9 (Mavericks)· OS X 10.8 (Mountain Lion)· Mac OS X 10.7 (Lion)· Mac OS X 10.6 (Snow Leopard)· Mac OS X 10.5 (Leopard)· Windows 8.1 (32-bit)· Windows 8.1 (64-bit)· Windows 8 (32-bit)· Windows 8 (64-bit)· Windows 7 (32-bit)· Windows 7 (64-bit)· Windows Vista (32-bit)· Windows Vista (64-bit)· Windows XP (32-bit)· Windows XP (64-bit)· Windows 2000 (32-bit)Čili to vypadá, že to asi bue chtít novou tiskárnu. Pánové, velice Vám děkuji za Vaše odpovědi. Zdraví Jirka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět